Tobo-Potato Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 HVis jeg skal prøve noe skrekkelig vågalt eller noe bare for å teste, er det en sjanse for loading. Å loade gjentatte ganger for å få alt perfekt er uaktuelt, synes det er fryktelig kjedelig å spille opp igjen noe jeg har spilt en gang før. 9627315[/snapback] Gjelder det samme for meg egentlig... Saver alltid før jeg sender en snikmorder ut på oppdrag som har 5% sjanse for å klare oppdraget...
Myagos Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Ganske masse penger du har, sikker på at du ikke har jukset litt? =
olus Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 for d første er d deili å se norge med full kontroll over den britiske øye , du må vell ha juksa litt? så mye penger å så lite turns
kim21 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 litt juks har jeg brukt Ble så lei av å bli eid av scotland og england
krizzle Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Men faen da er jo poenget med spillet borte. Det er bedre å skru ned vansklighetsgraden ett hakk enn å jukse, pluss at det føles mer digg når du har klart det uten juks.
kim21 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Men faen da er jo poenget med spillet borte. Det er bedre å skru ned vansklighetsgraden ett hakk enn å jukse, pluss at det føles mer digg når du har klart det uten juks. 9638946[/snapback] Det er meg som spiller og ikke du
Tobo-Potato Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Men faen da er jo poenget med spillet borte. Det er bedre å skru ned vansklighetsgraden ett hakk enn å jukse, pluss at det føles mer digg når du har klart det uten juks. 9638946[/snapback] Det er meg som spiller og ikke du 9638956[/snapback] Taper... Og n00b...
kim21 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Det er meg som spiller og ikke du 9638956[/snapback] Taper... Og n00b... 9640411[/snapback] alttid
Darth Kjell Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Øhhh, hvis man synes spillet er mer morro hvis man jukser, så må man da få lov til det. Så lenge det er snakk om et singel player-spill, må folk bare jukse så mye de vil for min del.
kim21 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Her var det snakk om singel-player ja.... Gjorde det bare for gøy da.... Ingen in RL ble drept, bare mange i spillet
olus Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Syns å d e morsomt å jukse litt i blant. Selfølgeli e d deili å slå eg en nasjon uten juks, men syns d e morsomt å bruke koder så du heilt dominerande. Viss nogen land prøve seg på dg kan du feia øve de på 1 2 3 :!:
Darth Kjell Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Syns å d e morsomt å jukse litt i blant. Selfølgeli e d deili å slå eg en nasjon uten juks, men syns d e morsomt å bruke koder så du heilt dominerande. Viss nogen land prøve seg på dg kan du feia øve de på 1 2 3 :!: 9641564[/snapback] Ja, og da synes jeg du skal få lyst til det uten at noen skal kalle deg taper. Kanskje noen liker gigantiske slag (og derfor jukser seg til penger) og samtidig synes by-bygging er veldig kjedelig? Da må de jo få lov til å spille på sin måte. Jeg jukser sjeldent i spill, men hvis det er noe som er veldig kjedelig i et ellers artig spill, så må jeg få lov til å hoppe over det. Det er tross alt min fritid det er snakk om.
Tobo-Potato Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Syns å d e morsomt å jukse litt i blant. Selfølgeli e d deili å slå eg en nasjon uten juks, men syns d e morsomt å bruke koder så du heilt dominerande. Viss nogen land prøve seg på dg kan du feia øve de på 1 2 3 :!: 9641564[/snapback] Ja, og da synes jeg du skal få lyst til det uten at noen skal kalle deg taper. Kanskje noen liker gigantiske slag (og derfor jukser seg til penger) og samtidig synes by-bygging er veldig kjedelig? Da må de jo få lov til å spille på sin måte. Jeg jukser sjeldent i spill, men hvis det er noe som er veldig kjedelig i et ellers artig spill, så må jeg få lov til å hoppe over det. Det er tross alt min fritid det er snakk om. 9641602[/snapback] Fortsatt uenig... Hvis folka absolutt må jukse kan de kjøpe seg The Sims 2 og more seg der enn å ødelegge et veldig godt spill! Men, men det er deres fritid og ikkje min...
Gjest Slettet+132 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Spiller vanligvis uten koder, men når nøden er størst, så loader jeg helt forjævlig, og bruker alt for mange koder. Er godt å få det ut.
Heradon Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg loader, men det er for å lære av feilene jeg har gjort
Herr Brun Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ingen som husker oliphants fra Rome: TW?
sharpspear Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 jeg har prøvd viking kampanjen ett par ganger på h/h og sliter voldsomt utover pga dårlig økonomi. Men vurderer ikke juks engang for å klare det.. til og med å sette ned vanskighets graden ser jeg på som ett lite nederlag. OT; som sagt, spiller aldri med koder..
_richter_ Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 jeg har prøvd viking kampanjen ett par ganger på h/h og sliter voldsomt utover pga dårlig økonomi. Men vurderer ikke juks engang for å klare det.. til og med å sette ned vanskighets graden ser jeg på som ett lite nederlag. OT; som sagt, spiller aldri med koder.. Synes alle kampanjene var for lette jeg på hard, med unntak av teutonic og americas. Crusades var den kjappeste av de alle. TEutonic den vanskeligste og lengste for meg. Kom meg aldri helt opp da det var fiender på alle kanter som teutonic. På americas nå som spanjoler, meget artig men vanskelig og store distanser.
olus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Viss du klarte Britannia lett. Noen gode tips? Sliter me å få overtaket på Hard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå