Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fikk ikke utløysning

Gjest nesespray

Anbefalte innlegg

Gjest nesespray
Skrevet

eg låg i sengå å ronka. jeg hadde kondom på og alt gikk som det skulle, til slutt fekk eg orgasme. men jeg fælte noe var annerledes men jeg hadde dyne på så så ikke helt hva som skjedde. men de som hadde skjedd va at det ikkje hadde kommt nå sæd. det har det gjort i flære år nå. kan si at jeg er 16 (1/2)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ronka med kondom på?

9442726[/snapback]

Det blir grisete, hvorfor ikke.

9442735[/snapback]

Dessuten så kan det jo være en fordel å trene på å tre på kondomet

Skrevet

Har skjedde meg og at jeg får orgasme uten å få utløsning, men det er vel fordi du trykker på ett punkt på kuken (eller under balla) som forhindrer spermen i å komme ut uten å tenke over det. :)

Skrevet

Jeg så på en dokumentar om Et Runkemaraton som ble holdt årlig i USA, der var det en radikal runker som viste det trikset der man kunne få orgasme uten å sperme, å dermed kunne ha flere orgasmer under en og samme akt. Du har sikkert gjort det samme.

Skrevet (endret)

nei nei nei det å holde tilbake sæd'n når man runker er ikke godt det er nesten som å ikke få orgasme i det heletatt mye bedre følelse når det spruter !!

Endret av The Ghost
Skrevet
nei nei nei det å holde tilbake sæd'n når man runker er ike gått det er nesten som å ikke få orgasme i det heletatt mye bedre følelse når det spruter !!

9461454[/snapback]

Jepp, mandommen måles i desiliter :thumbup:

Skrevet
Ah.. Jeg er ikke vant med sånne problemer vettu ;)

9448687[/snapback]

Mange løsunger rundt om kring? :p

9461204[/snapback]

Haha.. Jeg trenger i hvert fall ikke kondom for å onanere! (Siden jeg er jente) ;)

• Opprett ny...