Gå til innhold

Hvilke skillz har DU til å finne frem på nettet?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Impress me:

Hva heter jenta i videoen:

Første mann kan smykke seg meg

*navnet på bruker* er min gud

de kommende månder i siggen min :)

Først med rett svar og som kan bevise det er bare min gud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kelly Thiebaud? Det er slik det staves LunarPoet :p

Googla litt bare for moro skyld..

Søkte etter: "David Guetta Love is Gone model"

Endret av IQ
Skrevet (endret)

Ja ok stemmer det. Tok bare en kjapp kikk på google selv, og fant en rekke med info om henne selv om jeg brukte 'Thibaud'. Så derfor antok jeg det stemte.

Endret av LunarPoet
Skrevet

den som finner nakenbilder og all dritt som er å finne på henne skal få lov til å ha hva de vil i siggen min i kommende månder. NUDE! ikke antydninger bare .)

Skrevet (endret)

Hehe, ser ut som oivind_dahle allerede har endrer signaturen sin :-P, det må bety at rett pike er funnet.

den som finner nakenbilder og all dritt som er å finne på henne skal få lov til å ha hva de vil i siggen min i kommende månder. NUDE! ikke antydninger bare .)

9441053[/snapback]

Gidder ikke å google selv? :p

Fant en video når jeg drev og googlet i sted, ikke naken, men er vel ikke så slitsomt å legge inn en link..

http://www.dailymotion.com/tag/Sexy/video/...llythibaud-2005

Endret av IQ
Skrevet

9441053[/snapback]

Så du vil først ha navnet, så nakenbilder, hva blir det neste, nummeret og hvor hun bor? Stalking, my friend, stalking.

Skrevet

Hehe :)

Driver å stalker Jessica Alba også, men selv om hun liker one night stands, har Amerikansk Bulldog og andre ting til felles med meg, så skjer det jo ingen verdens ting. Tenkte å senke litt på krava og gå for hu her .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...