Gå til innhold

Store tap for AMD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er leit nytt for alle, spesielt oss som liker AMD. Jeg tør ikke tenke på hva som kommer til å skje hvis AMD går konk. da vil nok prisene på intel-CPUer stige noen hundre prosent.

 

Får håpe det blir bra marked for Athlon 64 og Barton. Min mening er at det er rart folk gidder kjøpe Intel når det er så mye dyrere enn AMD, men det kan være flere årsaker det.

Lenke til kommentar

Stakkar AMD :o

 

Folkens: STØTT AMD!! :yes::yes:

De/vi trenger det. Ellers vil Intel bli eneste på markedet og de vil bli dyrere.

 

Jeg selv har bare hatt èn Intel: en 166MHz som stod i en PC mutter kjøpte gjennom jobben for 5 år siden ca..

Har hatt 2 AMD'er og er svært fornøyd med de.

 

Det er overhodet ikke noe i det som noen folk sier at AMD ikke er like stabile som Intel. Slike ting har bare med hovedkort, ram, drivere og "idioten" som sitter foran PC'n. Mine AMD-PC'er har vært stabile som fjell. 1 GHz Tunderbird og nå: XP2100+[/b]

Lenke til kommentar

Hehe... Tapene til AMD har vært ganske moderate sammenlignet med en del andre store hardware selskaper, så de går nok ikke konk. Dessuten så produserer de ikke bare CPU`er, de lager mye ekstra dippedutter som de faktisk lever av. CPU produksjon er noe de startet med fordi de kunne..

 

Gå til AMD sine websider å les historikk! :yes:

Lenke til kommentar

Er mye i den bransjen som er mulig, men er heller lite sansynelig at AMD går konkurs.. ut i fra historikk og samarbeidspartnere så står de ganske sterkt markedsmessig! :D Men ingenting er umulig, så en skal aldri avskrive muligheten.. men lite som tyder på noe sånt nå!

 

De fleste firmaer trenger noen år nå på å justere seg til det "nye" markedet.

Lenke til kommentar

kommer ikke som noen bombe,papirlanseringer,utsetetelse av hammer som kanskje fører til at folket velger p4 fordi det er større muligheter for oppgradering noe ikke xp har da den ikke har noe særlig fremtid etter at hammer kommer.

Synd å se amd slite men det er deres feil og litt itbransjen som sliter generelt sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...