Gå til innhold

Ikke noe fiske i dag


mintman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med de andre. Fint bilde. :) Skal jeg være veldig flisespikker, så ville jeg prøvd å gjøre skyggene av kassene i front litt mindre fremtredende, og faktisk fjernet de to, eller egentlig fire, små skydottene i senter av bildet. Da jeg kikka på bildet, så det veldig ut som det var noe galt med bildet nesten. Men dette er som sagt bare flisespikkeri. :)

Lenke til kommentar
Enig med de andre. Fint bilde. :) Skal jeg være veldig flisespikker, så ville jeg prøvd å gjøre skyggene av kassene i front litt mindre fremtredende, og faktisk fjernet de to, eller egentlig fire, små skydottene i senter av bildet. Da jeg kikka på bildet, så det veldig ut som det var noe galt med bildet nesten. Men dette er som sagt bare flisespikkeri. :)

9435718[/snapback]

Sikkert greit og bra å flisespikke når bildet er så godt..... :!:

RandiA

Lenke til kommentar

Etne er skikkelig fint når været er riktig. Har tilbrakt mange sommere i Skånevik, så jeg har varme minner fra det området. Det er ikke lenge siden vi kjørte en tur innover mot Etne, men uten kamera (det var med vilje, bilkjøringen stod i sentrum den dagen). Takk for at du brakte meg tilbake dit. Den naturen er veldig inspirerende. Bryggen fungerer helt fint som blikkfang for meg, så dette likte jeg. Når jeg engang kommer, neste sommer, tar jeg atter kamera med :grin:

 

Edit: et ord skiftet ut.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
at aldri jeg skal kunne ta et kult bilde:P

9437149[/snapback]

 

Jeg har runda 6000 bilder, og har bare en håndfull jeg er skikkelig fornøyd med.

 

Det er bare å stå på. Det er 10% inspirasjon og 90% svette, for ingenting som er verdt å ha får du gratis :)

 

 

Ellers synes jeg bildet var superfint med fiskeutstyret som bare venter på å bli kasta uti. Og jeg liker fargene slik de er.

Lenke til kommentar

Jeg har runda 6000 bilder, og har bare en håndfull jeg er skikkelig fornøyd med.

 

9437189[/snapback]

 

Kjenner meg igjen der. Det som var litt morsomt med det bildet her, er at det ble tatt tidlig i sommer, og første gang jeg kikket på det på PC'en var det egentlig som alle andre bilder. Med så tok jeg det frem igjen nå og cropet litt, og resultatet ble som det ble.

 

Moralen er at det er bare å knipse i vei. Plutselig finner du noen du er fornøyd med. Og som jpsalvesen sier, det er ikke mange av de bildene du tar som du blir fornøyd med. veldig ofte er det sånn at når et 2 GB minnekort et oppbrukt er jeg heldig hvis jeg finner et som jeg er brukbart fornøyd med.

 

Det er bare å stå på og knipse så kommer det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...