Gå til innhold

dårlige admins på pub servere. Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spillet mye på en del større public css servere i det siste. med store mener jeg 32+ spillere. Første som slår meg er hvor mye dårlige admins det er der ute...Jeg blir lettere sjokkert.

Ikke for å skryte på meg skills i det hele tatt, men et par av serverne jeg har vært på, blandt annet et par office 24/7 servere hagler det med votebans og votekicks med en gang man har en ok score... Blir beskyldt for å aimbotte og wallhacke hele jævla tiden. Jeg ble banna i 10 minutter fra den ene office serveren fordi jeg hadde en bra score og "åpenbart" juksa (your obviously haxing..your score is to good. And no really good players has a nick like you do"... Om de virkelig mente at jeg juksa så hadde de vel i det minste banna meg lenger en 10 minutter for jeg håpe?? Makan til teit grunn!

Etterpå rusha jeg garage aleine. møtte flere terror i trappa og utgangen til backyard. Drepte 1 terror og løp tilbake mot spawn da jeg var alene og sto i døråpningen til small sideroom da de var ca 3 sekunder bak meg.. Der tok jeg 3 terror som runda hjørnet og passerte døra til small sideroom.. Han ene var admin og slaya meg for camping...

Dette er bare et par eksempler, men er det virkelig vanlig med så blåste admins?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spilte på morroserver for en stund sia med en kompis. kompisen min er ganske god med kniv og utfordrer admin. han eier admin hardt og blir banna fra server på "livstid" =P

kunne ikke annet en å skrike "owned" i chatten i ett sett før han kicka meg =P

Skrevet
spilte på morroserver for en stund sia med en kompis. kompisen min er ganske god med kniv og utfordrer admin. han eier admin hardt og blir banna fra server på "livstid" =P

kunne ikke annet en å skrike "owned" i chatten i ett sett før han kicka meg =P

9487275[/snapback]

Nice :D Det samme har skjedd med meg og en kompis. Han tok litt av med undeployed MG på DoD, og ble banned for "cheat" jeg whina på det, og jeg ble selv kicket :p

Han kompisen gikk inn på forumet og klaget på bannen, og er unbanned nå.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Mange gode servere, her i Norge.

Vil du spille med folk fra forumet på cs:s så skriv "connect cs1/2/3.gamer.no"

1 = Gungame

2 = De_dust2

3 = All maps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...