kofferikke Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) Hallo.. Jeg er ikke sikker på hva jeg burde velge... LOTRO eller WoW... Er det noen som kan hjelpe meg med avgjørelsen.... og komme med argumenter for og imot Jeg har prøvd litt WoW og synes at det var gøy... LOTRO virker som har litt bedre grafikk og mer valgmuligheter... men bortsett fra det... så er vel spillene nokså like? Og koster LOTRO noe i måneden sånn som WoW? Vis ja.. Hvor mye må jeg betale i måneden? Mvh Endret 5. september 2007 av kofferikke
Schjellin Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg ville absolutt gått for WoW , har aldri prøvd Lord of the rings da. Men jeg tror at WoW er ett bedre spill. Bedre i Pve og pvp
ilpostino Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Betenkt Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg synes LOTRO er bedre pga. historien, spillerne (Lauerlin), grafikken og alle oppadteringene .. Vanskelig å forklare. Likte ikke WoW pga noen irriterende momenter, grafikk og noen andre saker som jeg ikke husker nå (en stund siden forrige testing)
Moonshield Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) Skal du ha pvp; WoW. Er du ute etter å kose deg med hyggelige folk og ikke irriterende drittunger som skal ha gold. Er ute etter god grafikk og en sinnsykt bra storyline, og mye bedre quester: Lotro. Selv spiller jeg begge. Endret 5. september 2007 av FancyPants
El Fantasma Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) Bedre i Pve Aldri! PvE er mye bedre i LOTRO etter min mening, mens PvP`en til WoW er å foretrekke. Når det gjelder grafikk, quests, storyline, lyd og musikk er LOTRO overlegen mener jeg da. Community`en er like bra i begge. Liker du Lord of The Rings filmene, spillene og ikke minst bøkerne, er LOTRO spillet for deg! Endret 5. september 2007 av Maverick2002
Betenkt Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Bedre i Pve Aldri! PvE er mye bedre i LOTRO etter min mening, mens PvP`en til WoW er å foretrekke. Når det gjelder grafikk, quests, storyline, lyd og musikk er LOTRO overlegen mener jeg da. Community`en er like bra i begge. Liker du Lord of The Rings filmene, spillene og ikke minst bøkerne, er LOTRO spillet for deg! 9433722[/snapback] Agree
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå