Gå til innhold

Gavepakke fra Ubisoft (PC)


Anbefalte innlegg

Epic fail.

 

Når jeg endelig fikk registrert meg med en konto (hvorfor vil Ubisoft ha epostadressen min, og hvorfor må jeg være amerikaner for å få lov å se reklame?), så fikk jeg spilt hele 5 minutter før jeg måtte gi opp.

 

For det første støtter ikke Ghost Recon to skjermer, så måtte slå av den ene for å i det hele tatt få startet spillet. Når spillet endelig starter (etter en reklamesnutt og mye bugging), så rekker jeg å drepe hele tre fiender før jeg innser at hver gang jeg åpner en meny for å gi en ordre, så popper det opp en reklame over knappene.. Trykket med et uhell på reklamen, og får CRITICAL ERROR-> rett tilbake til skrivebordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Multiplayeren på facry fungerer ikke. Den spør etter CD-Key

9429844[/snapback]

 

Etter litt snusing har jeg funnet ut at dette mest sannsynlig også er et salgs-stunt, fordi det er lagt opp til at man skal kjøpe en cd-key om man vil spille online...

 

Flaks at jeg er mest interessert i Prince of Persia da :-)

 

//Torgeir

Lenke til kommentar
Multiplayeren på facry fungerer ikke. Den spør etter CD-Key

9429844[/snapback]

 

Etter litt snusing har jeg funnet ut at dette mest sannsynlig også er et salgs-stunt, fordi det er lagt opp til at man skal kjøpe en cd-key om man vil spille online...

 

Flaks at jeg er mest interessert i Prince of Persia da :-)

 

//Torgeir

9434091[/snapback]

 

Jeg og, og det er nesten ikke noe reklame i det:) Jeg har bare fått det når jeg har slått på spillet og en gang i starten (har spilt det gjennom på xbox en gang allerede, men må prøve bedre grafikk vettu)

Lenke til kommentar
Når spillet endelig starter (etter en reklamesnutt og mye bugging), så rekker jeg å drepe hele tre fiender før jeg innser at hver gang jeg åpner en meny for å gi en ordre, så popper det opp en reklame over knappene.. Trykket med et uhell på reklamen, og får CRITICAL ERROR-> rett tilbake til skrivebordet.

9433093[/snapback]

Har ikke opplevd noe problem med reklamen. Har kun sett et par, og det var under en loading og noen som gjemte seg på kanten av menyer o.l.

Lenke til kommentar
Sliter med å få til det her.

Lastet ned Prince of Persia og registrerte meg på Ubi sin side med amerikansk adresse.  Men når jeg kjører installasjonsprogrammet og legger inn kontoinformasjonen, så sier den bare at man må bo i amerika.

 

Noen måte å sno seg rundt dette på?

9436272[/snapback]

Jeg har samme problemet med FarCry.. Kanskje de har gjort noen endringer etter at denne nyheten ble spredd over store deler av verden og det var litt for lett for folk uten for US og benytte seg av det..

Lenke til kommentar

Fikk lasta ned Farcry på 12 min igår, men stakk på skolen etter eg hadde lasta det ned og når eg kom hjem igjenn var internett nede. Irriterende nok krevde jo det inndirekte at eg hadde internett for å få det innstalert. Og no når internett endelig er tilbake hjeler det lite å si til Ubisoft at du bor i USA, får fortsatt opp samme feilmelding med at spillet kun er tilgjengelig i fra USA.

 

Veldig synd at ikke mulitiplayeren var tilgjengelig, kan noen bekrefte om dette gjelder all multiplayer spilling eller kun via internett? Har spilt Farcry på LAN og det var svinartig, eneste negative eg kan si er vel at på den versjonen eg spilte (sikkert ala 1.0) så vart han som hosta spillet av og til udødelig mot kuler og måtte drepes med eksplosiver:P

Lenke til kommentar
Joda... fint at slike "tilbud" eksistera, men ka e vitsen når dei legge ut file som ikkje virka?  :thumbdown:

Og nei, ej meina ikkje ditta med US registrert UBI konto, fila til farcry virka rett og slett ikkje  :hrm:

9436080[/snapback]

 

 

Dette er nok et lokalt problem hos deg. Men hva mener du med at den ikke virker ? har du pakket ut zip fila ? eller er det den som ikke virker hos deg?

 

 

 

Litt kjipt hvis det ikke lengre er mulig å installere spillene utenfor USA da.

Er det mulig å gå innom en proxy eller noe sånt for å lure dem da?

Lenke til kommentar
Er det noen flere enn meg som sliter med og åpne torrent filene fra gamer.no?

 

Trykker på linken, men får feil:

Angivelig torrent fil

9433697[/snapback]

Har samma problem, det står bare og snurrer helt til jeg får timeout, og slik er det forsåvidt med rubb og rake som hostes av gamer.no... :ermm:

9433757[/snapback]

 

Hei, hvilken ISP bruker du? Vi har sperret for alle utenlandske ISP'er fordi vi ikke ønsker å tilby nedlasting til hele verden, men først og fremst gi en god tjeneste til våre norske brukere. Enkelte ISP'er blir imidlertid tolket feil som utenlandsk ISP.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Er det noen flere enn meg som sliter med og åpne torrent filene fra gamer.no?

 

Trykker på linken, men får feil:

Angivelig torrent fil

9433697[/snapback]

Har samma problem, det står bare og snurrer helt til jeg får timeout, og slik er det forsåvidt med rubb og rake som hostes av gamer.no... :ermm:

9433757[/snapback]

 

Hei, hvilken ISP bruker du? Vi har sperret for alle utenlandske ISP'er fordi vi ikke ønsker å tilby nedlasting til hele verden, men først og fremst gi en god tjeneste til våre norske brukere. Enkelte ISP'er blir imidlertid tolket feil som utenlandsk ISP.

 

Mvh,

Amund

 

9438000[/snapback]

 

 

Er litt noob jeg :blush:

Hvordan finner jeg ut hvilken isp jeg bruker?

 

Har laget to kontoer nå, men begge gangene får jeg beskjed om at jeg må bo i us. Jeg valgte at jeg bodde i USA da jeg valgte land

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...