Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hei. Trenger bare godkjenning av dette oppsettet før jeg kjøper. http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=52820 Skal primært brukes til gaming men litt andre ting også Kjøper heller ny HDD når det trengs Har også dette forslaget men tror jeg går for det første siden budsjettet er ganske langstrakt allerede http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=54193 Er det noe som burde forandres eller ser det greit ut?
Fat_Board Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Bytt ut det skjermkortet du har valgt på den siste handleliste til en inno3d så får du det ganske billig fra shg.no pluss at du får nesten det samme kortet du har valgt. http://www.shg.no/produkter/infobox.asp?va...ation=undefined
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Sånn takk for tipset . Det virker som ingen av tingene er på lager akkurat nå da. Kan shg bygge pcen for deg er ikke helt sikker på om jeg tørr å gjøre det selv http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=54193
Big SturL Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jepp, det kan de. Bare legg til montering i handelista. Det koster 500kr ekstra, men vil tørre å påstå at det er verdt det. Link til montering her.
Fat_Board Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Den prisguiden er litt f*k*a på å finne ut om det er noen varer som er inne. Men det er bare å bestille så kommer det opp en oppdatert liste hos shg.no hvis du kjøper derifra.
Kfinn Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Selv har jeg en Antec Solo og er veldig, veldig fornøyd. Veldig stille med gummioppheng til disker, store gummiknotter under kassa og støydempingsmatter på innsiden. Finishen er suveren og støvfilteret sørger for et mer vedlikeholdsfritt system.
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Vil bare advarer deg om at den DVD-brenner lager store problemer i Vista, BSOD i et kjør. Så skal du bruke Vista velg en annen, skal du bruke XP så kan du bare beholde den.
Dragavon Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Eg godkjenner ikkje oppsettet ditt. Da kan du vel ikkje kjøpe det likevel da?
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Hadde tenkt å holde meg til XP inntil videre. Men hvilken annen anbefaler dere i så fall? Og tror jeg kjøper det allikevel Dragavon
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Greit å ta montering med emballasje eller? Sorry for bump men skal straks bestille
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Så lenger du holder deg til XP er det ingen problemer med den. Angående andreposten så skjønte jeg ikke helt hva du spurte om?
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 De skal montere pcen min og da kan jeg også få tilsendt med den originale emballasjen som følger med delene. Tenker at jeg tar den for det koster akkurat det samme som uten emballasjen . Ikke noe mer å si på oppsettet da eller?
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Åja, sikkert greit det. Selv om jeg altid hiver embalasjen. Jeg har ihvertfall ikke noe mer å si på oppsettet.
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Tenkte på garanti og sånt eller hvis jeg skal selge den(neppe)
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) Du kødder. Det veier 38,10kg og det skal jeg liksom betale 995kr for. Hva f*** liksom Koster jo 250 for 35kg. Tror kanskje jeg bestiller i to omganger Haha høytalerne veide jo seriøst 10kg. Tar å bestiller de en annen gang jeg Endret 4. september 2007 av Pesimisten
Mystikal1 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 å få med embalasjen er jo bare digg, da kan du jo nyte hva du har kjøpt hehe
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 å få med embalasjen er jo bare digg, da kan du jo nyte hva du har kjøpt hehe 9428050[/snapback] Heheh, for min del så nøt jeg esken i 5sek før jeg rev den av og så på selve komponenten
Pesimisten Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Vi får se om jeg greier å innstallere OS da . Skulle ha en XP cd liggende her et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå