IMG_123 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Er det noen som vet når er det warhawk kommer i butikkene? Og hva prisen vil ligge på?
Thespaniard Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen butikker sier 12.sept, mens andre sier 19.sept. Prisen vil sikkert ligge på 545 - 599 kr.
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Prisen blir den samme som alle andre spill.
IMG_123 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Okei, takk for svar. Jeg klarer ikke å vente lenger, så jeg må nok bare kjøpe det på psstore nå med en gang! Sneiks
Saetre Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Okei, takk for svar. Jeg klarer ikke å vente lenger, så jeg må nok bare kjøpe det på psstore nå med en gang! Sneiks 9426121[/snapback] Det er mye billigere på PS3 Store, ja. Der skal jeg kjøpe det
nemiarwen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Som nevnt ovenfor ligger det på PS Store, 249,- spenn. Eneste forskjellen fra butikkversjonen er at du ikke får med manual og headsett opplegg....(og selve boksen da selvfølgelig)
This is Thomas Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Men den boksen er jaggu fin Gjør seg fint i hylla den.
scoom Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Som nevnt ovenfor ligger det på PS Store, 249,- spenn. Eneste forskjellen fra butikkversjonen er at du ikke får med manual og headsett opplegg....(og selve boksen da selvfølgelig) 9427079[/snapback] er ikkje PS Store versjonen meir eller mindre "låst" til kontoen din der?? Blu-Ray versjonen kan du vel meir eller mindre ta med deg over alt
nemiarwen Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Stemmer nok det scoom, dette er smak og behag. Men på grunn av min spillsmak så har det vært svært dårlig utvalg på PS3 så langt (har kun kjøpt motorstorm), så når warhawk dukket opp en god del tidligere på PSstore så var det ingen bønn for meg. Ellers så er jeg enig at det er ekstra stas med å ha selve "boksen" da, fint å ha i hylla
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Venter selv på at den kommer i butikken. Har ikke noe headsett så da passer det fint å få den med i kjøpet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå