perkh Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Grr! Irriterer meg grenseløst når jeg skrive i Open Office, og den hele tiden foreslår hvilket ord jeg skal skrive. Driver meg nesten til vannvidd Hva er det jeg misser? P.
geir__hk Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hvilket program? Writer eller calc? Du har forresten et eget forum for Open office hvor det sitter flere "experter".
RattleBattle Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor irriterer det deg? Er jo bare å fortsette å skrive som vanlig hvis det ikke er ordet du skal skrive.
geir__hk Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Btw: Hvis det gjelder Calc, så er det så usansynlig enkelt å bare trykke på Delete-knappen for å slette resten av ordet som programmet prøver å gjette på. Testet det ut nå nettopp. Endret 6. september 2007 av geir__hk
Torbjørn T. Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Verktøy --> Autoretting, under fana Fullføring av ord. Redigert: Vart litt feil, retta no. Endret 7. september 2007 av Torbjørn T.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå