Herpeederpee Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hei, jeg har ett lydproblem i BioShock (ikke ellers i det hele tatt).. Det knitrer i lyden veldig mye. Hva er galt og hvordan kan jeg få rettet på det?
dapre Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Har selv ikke spillt spillet, men har registrert at det står om lydproblemer med Bioshock i annenhver tråd på nettet. Har det kommet noen patch til spillet ? Har du innstallert alt av nye drivere (lydkort innkludert) ?
Gormers Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Kan være noe med lyddrivere. Prøv å slå av EAX eller liknende hvis det går i lydinstillinge i bioshock
Herpeederpee Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Har prøvd alle lydinstillinger, og det er fortsatt knitring.. Det verste er at det bare er BioShock knitringen er på.. Får se om jeg finner en patch.
Sjefern Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Regner med du har vista? Har du prøvd å kjøre spillet i xp-kompitabilitet? Man høyreklikker på ikonet på skrivebordet og der et sted finner du et sted der du kan si du vil kjøre programmet "i xp".
Herpeederpee Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Japp, har Vista, skal prøve å kjøre det i XP-kompitabilitet etter skole. Takker for tips btw. =)
Z-man Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 brukte vista 2 uker siden men jeg gikk tilbake til XP etter 3 dager fikk det til halsen med Vista Bioshock klikka ein gang hver 30-50 mins men prøv og oppdater lydkort driverne det er ikke onboard lydkort du bruker sant?
Bloody Mess Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Bioshock funker perfekt i Vista hos meg.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har heller ikke opplevd noen problemer med Bioshock i Vista. Men den knitringa du beskriver er et "kjent" problem som er med fra eldre Unreal ED motorer... Særlig opplevde jeg en del av det i UE2.5 (UT2k4, Splinter Cell, Americas Army, U.S). Men dette problemet forsvant da jeg byttet hovedkort. Så det er enten driverene til lydkortet, eller selve instillingene.. Selv fant jeg desverre ikke noen annen løsning på dette i UT2k4 enn å sette på Software.
Herpeederpee Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Prøvde å kjøre BioShock i XP-compa, knitringen forsvant, men det virker som om lyden "lagger" nå.. Lydkortet jeg har er ett som følgte med da jeg kjøpte hovedkortet mitt (Fatal1ty).. Det er ikke integrert btw. Har prøvd alle mulige innstillinger.
Z-man Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 hmm om du kan prøv med ein annen partisjon med XP på og prøv spillet der så om det går likt med lyden Lyden er ikke i sync med spillet eller med lydbånda? kan være så enkelt som at Bioshock har lit for mange bugs Ein venn av meg kjører det enda på sin PC og den klikker 1-2 ganger i timen på spillet samme hva han gjør Så han venter egentlig bare på ein patch Var innom på selve forumet for spillet virka som det var litt problemer med alt egentlig De av oss som spiller uten problem er nesten litt heldige Du kan jo alltid avinstallere lydkorte via system menyen og bare bruke driverne som kommer med Vista bare for og teste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå