binko Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Enig med gunfighter, men MP5`en syntes jeg så forferdelig tam og steril ut... eller noe... samme... hmm... Vil ha. Nå.
TrueNo Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, morsomt uten scope-delay ja 9636483[/snapback] Huh?
nets Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, morsomt uten scope-delay ja 9636483[/snapback] Huh? 9636572[/snapback] At det er en liten forsinkelse fra du sikter med AWPen til du kan fyre av skuddet.
Jooakim Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Han har fulgt med - dette ble fortalt tidlig i august. I tillegg har han også sett videoen som viser dette.
nets Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ahh.. Du har betaen..? 9643526[/snapback] Skulle ønske jeg var beta tester, men får bare vente som alle de andre
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Spiller ikke 1,6 uansett.. Tror jeg holder meg til CS:s. Og Jooakim, kommer siden din snart..?
Oly Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Som kjent blir både våpen- og player-modellene fra CSS med i den første åpne beta-utgaven av CSP, som fra før av har blitt lunkent mottatt av CS 1.6 fans. Player modellene vil sannsynligvis bli forandret til et mer 1.6-aktig utseende, men våpen modellene blir muligens ikke laget på nytt igjen, og det med en god grunn; Da jeg bladde meg frem i forumet til GotFrag.com, viste det seg at en CS entusiast hadde funnet ut hva som må gjøres for å få våpen modellene til CSS til å ligne mer på sin 1.6 motpart; rotere dem. M4en fra CSS har som kjent et annerledes utseende enn på 1.6, med ved å rotere m4en, ble våpenet plutselig seende slik ut.
DurinVIII Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Må si det er litt artig at alle 1.6-kidsa whiner over grafikk og modeller.
neadii Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg vet, DurinVIII, da får alle Source-kidsa en pause fra dere vanlige whining.
nets Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kom til å tenke over en ting her om dagen.. Og det var at Source folk hater 1.6 gameplay (sier det er urealistisk osv), mens 1.6 folk hater grafikken til Source. ProMod har bra grafikk (dermed burde 1.6 folk hate det). Og ProMod har 1.3-1.6 gameplay (dermed burde CS:S folka hate det).
vStyle Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, Source folk hater 1.6 fordi det er så "utdatert". Altså grafikk, lyder, animasjoner osv. 1.6 folk hater ikke grafikken til Source ( selv om 70 % av dem tror fortsatt at CS:S bruker de pukkelrygga old-school skinsa ), de griner om gameplayet...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg liker ikke 1,6 fordi man kan skyte igjennom alle veggene.. Det er bare teit og urealistisk..
vStyle Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Det er også en av grunnene ^ . Men CSP vil ha wallbanging så vidt jeg vet, så synd for alle Source-spillere som misliker det.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg holder meg til CS:s uansett.. Det jeg savner på source er det med at du tåler 3 headshot om du har helmet, men kunn 1. headshot om du ikke har det. Og om du blir truffet, blir du realistisk dyttet tilbake. Det skulle hatt alt som 1,6, med source grafikk + det lille ekstra.. Og uten at man kan skyte gjennom vegger.. For det kan man vel..??
Lapp1 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kom til å tenke over en ting her om dagen.. Og det var at Source folk hater 1.6 gameplay (sier det er urealistisk osv), mens 1.6 folk hater grafikken til Source. ProMod har bra grafikk (dermed burde 1.6 folk hate det). Og ProMod har 1.3-1.6 gameplay (dermed burde CS:S folka hate det). 9654561[/snapback] Hater ikke grafikken, bare alle objektene som ligger rundt, recoilen som er super-enkel å hondtere, store modeller osv. Men i promod er jo recoilen nærmest det samme, såeh. Er nok ikke grafikken som skyver 1.6 spillere vekk.
binko Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Sikkert noe logikk i hva dere sier... Any free game is a good game! Noen som har noe nytt om release..?
nets Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Sikkert noe logikk i hva dere sier... Any free game is a good game! Noen som har noe nytt om release..? 9655002[/snapback] Hovedkaren 'Alex', var på et stort gaming arangemang denne uka (WCG WECG eller hva det het). Så folk regner med at det kommer ut denne uka vertfall, for det kunne vertfall ikke ha kommet ut mens han var borte den uka.
vStyle Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Hvis det ikke kommer i morgen kutter jeg meg selv. Og golemm; snakket du om at recoilen til CSP er lik Source sin, eller til 1.6? Ut fra det jeg har hørt er den mest lik recoilen til 1.5...
nets Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Recoilen er basert på 1.5 sin, og de prøver å få den helt lik (nesten perfekt sier han i intervjuer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå