Gå til innhold

Å bytte fra 360 til 360 Elite? [LØST]


JulianR

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har bestemt meg for å selge 360'en min og kjøpe inn den nye 360 Elite, men kom til å tenke på noe.

 

Før den forsvinner skal jeg jo slette det jeg har på den. Savegames, demoer, musikk etc etc, men oppi det hele; hva gjør man med gamertaget?

 

Jeg vet at jeg skal velge "recover gamertag" når jeg får Elite'n, men hva må gjøres for at den ikke skal forsvinne for godt?

 

Hvis jeg velger å slette ALT på boxen, det være seg alle profiler og alt av data lagret, kan jeg velge å recovere gamertaget senere likevel? Eller forsvinner taget for godt når jeg velger å slette alle profilene på boxen?

 

Håper noen skjønte noe av det her.

 

Mvh JulianR

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje viktig å påpeke her at alt du har lastet ned av arkadespill, demoer, savegames til spill osv. ikke blir opprettet ved hjelp av å bare ta en recover. Kun venneliste, statistikk osv. ligger lagret på MS sine servere. Dette betyr likevel ikke at du mister alt du evt. har kjøpt, feks arkadespill. Kjøpet ditt er tilknyttet gamertaggen din, så du kan laste ned dette på nytt gratis.

 

For kjøpere av Elite som har en Premium så går det ann å bestille en dataoverføringskabel fra MS (gratis) slik at man får kopiert over all data fra den ene HD'en til den andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Dette betyr likevel ikke at du mister alt du evt. har kjøpt, feks arkadespill. Kjøpet ditt er tilknyttet gamertaggen din, så du kan laste ned dette på nytt gratis.

 

 

9418753[/snapback]

Må bare legge til at man mister noen rettigheter ved å laste arcade-spillene ned på nytt på en annen maskin enn de først ble kjøpt på. Man kan fortsatt spille dem, men bare så lenge man er online. Samme gjelder tilleggspakker i spill, som for eksempel Shivering Isles til Oblivion...

Lenke til kommentar
For kjøpere av Elite som har en Premium så går det ann å bestille en dataoverføringskabel fra MS (gratis) slik at man får kopiert over all data fra den ene HD'en til den andre.

9418753[/snapback]

Har du en link til hvor jeg kan legge inn en slik bestilling?

9418767[/snapback]

 

Tre nyttige linker fra Xbox.com

Things to Know Before Migrating your Hard Drive Data

 

Step-by-Step Instructions for Transferring your Hard Drive Data

 

How to Get Your Free Transfer Cable (PDF)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...