blackops Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Dette lover bra, likte stemningen i Mafia. Håper oppfølgeren fører dette videre
rolax Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Endelig en engelsk versjon Hehe "ah, maron!" (vet ikke hvordan det skrives, men ble brukt mye i sopranos)
Gunfreak Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 ser digg ut, håper den kommer i løpet av første halv år av 08
NoLimit_^ Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 ikke siden den første Halo 3 traileren har en trailer fått meg så forventningsfull "he puked in the car?" "nah nah, he is in the trunk" "what?" haha, klasse!
Bear^ Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Har heldigvis innstallert den gode gamle Mafia på laptopen, så skal kose meg gjennom det, og så se enda mer frem til Mafia kommer i butikken.
Rage_Hunter Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Dette kan ikke bli noe annet enn stort. Sjarmen fra enern er så klart til stede
Sirius Cobra Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Eneste problemet jeg ser er at det er så lenge til det kommer .
Hawkn Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Endelig en engelsk versjon Hehe "ah, maron!" (vet ikke hvordan det skrives, men ble brukt mye i sopranos) 9416650[/snapback] Klarer ikke å finne ut hva det betyr og det er ekstremt irriterende:P Det blir et konge spill. Håper de holder samme seriøsiteten som 1ern hadde.
BeFs Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Det kribler i magen av forventing til dette spillet
Tackli Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Endelig en engelsk versjon Hehe "ah, maron!" (vet ikke hvordan det skrives, men ble brukt mye i sopranos) 9416650[/snapback] Dette er et vanlig "skjellsord" hvor de hentyder til Madonnaen, altså Jomfru Maria om noen lurte, da de er katolikker. Men de sier det vel som noe i nærheten av "Madonne", med stum "e" på slutten (kjeitete forklaring men kanskje den gir mening?). Har Mafiosoer i familien vettu...hehe Men dette blir helt sikkert "molto bene"!
Anbefalte innlegg