Gå til innhold

8 GB til Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok Sigmund_Freud ;)

 

Eg har firmware versjon : CXC1250210 R1KG001070418 som er den nyaste versjonen ein får via mobilen sin oppdateringsteneste..Mens,det finnes ein R8 firmware..

 

Det som hadde vært int. å testet ut er om ein oppdaterer K800iv til K810 firmware.Siden det står på SANDISK sine sider at K810 støtter 8GB kort (det finnes minst ein som har solgt det på ein norsk nettauksjon).

 

(Garantien ville forsvunnet om ein gjer det da...Men,siden eg har endret menyen i mobilen til iphone look (ikkje bare eit thm..),så er den brutt uansett..Håper bare ikkje at noko alvorlig skjer med den..Kjøpte den i fjor sommer ;) )

Da ville ein funnet ut om det er firmware til mobilen som avgjør støtta for MS Mirco korta eller om det ligger på hardware nivå.

 

Er det hardware relatert trur eg at eg heller kjøper to kort på 4GB om dei virker stabilt med mobilen..Ref. dine "bugs" i ei tidligare firmware versjon..Enn eit på 8GB..:)

 

Innlegget kom to ganger etterkvarandre pga flood protection.. :/

Endret av Mr.Hassan
Lenke til kommentar
hadde vært int. å testet ut er om ein oppdaterer K800iv til K810 firmware.Siden det står på SANDISK sine sider at K810 støtter 8GB kort
Jeg tror du vil få problemer med å kjøre K810i-firmware på en K800 pga hw-forskjeller. Om det går står det garantert om det på se-nse.nets mod-sider. Ville uansett ventet til jeg får testet 4GB på ny K800i-firmware.
Lenke til kommentar

Hei igjenn Sigmund_Freud!

 

Eg veit at det går..Det var nok i begynnelsen noen " "bugs" " men,no er det forholdsvis "plug N play"...

Trur det kun er snakk om to feil som ikkje er rettet..Og dei var ikkje _vestentlige_ funksjoner..Det vil seie funksjoner som ikkje er _må ha_...Og kommer kanskje noen patcher etter kvart.. :p

 

Det er veldig mange på nemnte forum som har gjordt det uten problem..

 

Eg har ikkje eit veldig behov får å få gjordt om min mobil til ein K810..Men,det eg lurte på var om begrensinga på minnekort sida var firmware eller hardware relatert i dei nemnte mobilane.. Spørsmålet var om du eller noen i denne tråden visste det.. ;).Kor mykje hardware og software er endret i K810 fra K800iv det er tross alt "kun" snakk om ei oppgradering av samme type mobil..Sjølvsagt kan eg finne det ut ved å bruke min venn (google) eller på forumet du nemte eller lasyk.net men,spørsmålet var om noen i denne tråden visste det.. ;)

 

Er forandringa mykje meir enn.. : Meir innebygd kamera,tasteoppsett (utsjånaden på dei) og TrackID støtte.. ?

 

Men,venter sjølvsagt til du har testet din mobil med oppgradert firmware til den nyaste..

 

Noen bokstaver i noen få ord forsvant når eg submitet denne posten..

Endret av Mr.Hassan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...