Gå til innhold

Blizzard Investigation - Hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag sist uke ble jeg hacket (Hurra) og mistet alt (hurra). Blizzard suspended accounten min for å etterforske for nå 5 dager siden, og jeg lurte på om noen har erfaring med den type etterforskning, og vet omtrent hvor lang tid det tar. Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mandag sist uke ble jeg hacket (Hurra) og mistet alt (hurra).  Blizzard suspended accounten min for å etterforske for nå 5 dager siden, og jeg lurte på om noen har erfaring med den type etterforskning, og vet omtrent hvor lang tid det tar.  Takker for svar.

9406503[/snapback]

2 måneder til vil jeg anta...

Skrevet

Spørsmål nummer to: Er det noe som helst mulighet for å få tilbake gold/trade gods som her forsvunnet, eller er det en tapt sak?

/bye 1000g + 1200 arcane dust ?

Og er det som folk sier, at gear man får tilbake mister enchants/gems...?

Skrevet

Fordi jeg brukte lost password option og avbrøt han... Alt var borte utenom 5/5 t4, veterans og gladiator. Aka: Ting som ikke kan bli vendored -.- Locken min var naken :-/ Alle items var borte, men jeg reddet 500g før han rakk å bli kvitt det... Han brukte også opp arena points på spell dmg mace, og hadde farmet fel armaments og mark of sargeras og netherweave cloth i shadowmoon. :S Med andre ord en ganske merkelig framgangsmåte, med tanke på at han enda ikke hadde blitt kvitt alt gullet mitt.

Skrevet

Jeg fikk tilbake PW idag, tok 4 uker. er sikkert ikke det svaret du ønsket, men så lang tid tok det for meg. alle chars var slettet (har ikke logget på accounten enda, reinstaller pc'n med wow) veit ikke om gear/items er restored.

Skrevet

" **********************************************

** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **

** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **

The original message was received at Sun, 2 Sep 2007 15:02:25 GMT

from ew1-web-01-app06.wowadmin.net [**.**.*.**]

----- Transcript of session follows -----

<[email protected]>... Deferred: Connection timed out with

[***.**.**.**]

Warning: message still undelivered after 4 hours

Will keep trying until message is 5 days old'

***Min melding***

"

Jeg fikk noe lignende på dette i mail etter jeg fylte inn spørsmål skjema til support. Hva betyr det...? :p

Skrevet
Generelt bør man nok være veldig forsiktig med å installere addons, spesielt de som ikke er store og kjente og har vært på markedet en stund.

9423384[/snapback]

Nåja, det er absolutt ingen måte en addon kan stjele passordet ditt på, addons er bare scripts med tillatte kommandoer som kjøres inne i spillet ....

men, det er jo ikke noe problem å legge ved en .exe trojan i en addon og spre den - så bare pass på å ikke kjøre noen programmer (.exe/etc)som følger med addons (det finnes noen unntak med addons som puller datat fra nettet/etc, men da får du selv sørge for at du stoler på kilden) ...

Skrevet

Har vært en del som har fått account-info stjælt fordi de logger seg inn på de offisielle forumene på wow-europe.com med username / pw også.

Generelt, ikke kjør noe du ikke stoler 100% på og det skulle gå greit.

Skrevet

Copy/paste passord om du har en mistanke om at du har Keylogger, evn bare gjør det for å være på den sikre siden.

Uansett, prøv å snakk med en GM in game. De kan kanskje svare på noen spm ang tid. En kamerat fikk tilbake kontoen etter ca 1 uke, og etter 2-3 uker fikk han alt gull + alle items. Varierer litt hva folk får tilbake, vet ikke akkurat hvorfor.

Skrevet
Copy/paste passord om du har en mistanke om at du har Keylogger, evn bare gjør det for å være på den sikre siden.

Bare for å skyte ned denne "urban myth"'en slik at ikke noen tror de er sikre dersom de bruker denne metoden, så er det kun et enkelt api-kall for en trojaner å finne ut hva som står i tekst-input feltet ditt selv om du ikke skriver noe der, og det samme for å hente alt du har i clip-board. - Tviler sterkt på at trojanere som er laget for å stjele kontoer ikke benytter seg av disse mulighetene...

Skrevet
Jeg fikk tilbake PW idag, tok 4 uker. er sikkert ikke det svaret du ønsket, men så lang tid tok det for meg. alle chars var slettet (har ikke logget på accounten enda, reinstaller pc'n med wow) veit ikke om gear/items er restored.

9407572[/snapback]

Quoter meg selv her for å vise hvor sabla lang tid blizz investigation tok/tar for meg. Igår fyrte jeg opp kontoen og der var ingen chars. i mailen fra blizz sto det at all characters has been restored with gear elns. Vel. ingen chars, så ingen items. jeg logger på og en gm forklarer meg å slette Cache etc og en time senere har jeg chars- nakne. Da sier en annen gm at han må close' accounten min for å restore gear. Idag mottok jeg en mail fra blizz hvor de vil *igjen* ha cd key- secret PW- bilder av pass- bilder av gamecard... Blir litt lei hele surret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...