Gå til innhold

Den store overklokking av E6850 tråden!


Anbefalte innlegg

hehe, ikke noe boxet kjøling akkuratt nei, tenkte meg nesten det. Tror nok jeg også prøver meg på litt overklokking i kulden etterkvert, men venter på minusgradene..er vell ca 11 grader ute her nå :ermm::tease:

 

jepps (I will be back) ;)

 

er 9grader her kjipt.

 

 

legger inn noen specs (vet joat dette er dårlig i forhold til de med fasekjøler mensyns det er bra på vann kjølling :dribble:

 

mrn folken shusk da at jeg er selv lært og hart UTRLIG myeog lære...hva syns dere av skal jeg gi meg nå før no hardware ryke??

hovedkortert har jeg hatt på 1987mhz og det er vel en max grense

 

men hart hørt mye fint om de striker extrem som har gode hk,,,er jeg på rett spor her

 

 

må jo nevne at jeg er fornøy med og komme så lagt men som alle andere her så har vi vel et ønnske om og komme en da lenger

 

 

bimp dette er krise her nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Min nye E6850 klarer fint 3.8Ghz stabilt med standardkjøler, skal få testet hva den er god for på vann snart :)

 

Med hvilke HK og RAM (settings), Gi ut et CPU-Z bilde så er det litt enklere å forstå system settings..

 

/L

 

Prøvd med høyere spenning til NB?

 

 

Det ble dessverre ikke noe særlig høyere klokk, pga hovedkortet. Skal se om jeg får fatt i ett bedre overklokkingskort etter hvert.

 

For mer systemsettings kan dere se her:

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876762&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...