Gå til innhold

[LOTRO]Den store Info-tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til Book 13, da skal jeg kjøpe meg nytt Gamecard, kommer vistnok et nytt sted fra lvl 20-30 hvor man får se sjøen for første gang...Tror det er Grave Havens eller noe sånt, skal være ved Ered Luin og Shire... Dævven det blir bra!

Har lest at kammper i vannet skal bli mere aktuelle. Blir morro om det går an å dykke også da :D Så lager de kansje en enda mer magisk undervanns verden :dribble:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det nye på guarians i det offensive er jo veldig bra for dem. Så slipper de å bruke så jævlig lang tid på å grinde eller å gjøre deeds.

 

Mens etter bok 12 så liker jeg veldig godt hva de har gjort med champs, de har fått bedre melee crit, et par skills er forbedret og skillsa ardour og second wind er kjekke. (second wind er nok ikke nødvendig annet i Rift da men, siden det er omtrent det eneste stedet en champ går tom for power, samt kansje i kamp med angarims i Annuminas som gir en jævlig debuff)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er en Lore Master på level 36 nå, vil bare tilføye at de kan gjennopplive folk og, sånn som captain og minstrel, de kan også heal seg selv Raskt, og veldig effektivt! Ca 1100 Morale lvl 36, tar 0,5 sek og heale seg opp. De er veldig svake i Nerme battle, men staff-strike`n skader utrolig mye og har høy crit chanse. De kan også bare benytte light armour =/

 

 

Elasahr Human Male 36 Evernight

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Å omtale Champions som en ikke så viktig klasse å Captains som en viktigklasse, blir feil.

Da flere instancer krever at man har med seg en champion, mens man kan klare det uten en captain. Grunnen til at champions omtales som lite trengte er at det er mange av dem og man alltid har en.

 

Burglar omtales nesten som om den er litt dps. Det er den ikke, classes som ministriels gjør mer dmg. Burglar er mer en ren debuffer class, med litt cc.

Endret av jodde11
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Burglar omtales nesten som om den er litt dps. Det er den ikke, classes som ministriels gjør mer dmg. Burglar er mer en ren debuffer class, med litt cc.

 

Burglare er mer en bare debuffere, de kan gjøre utrolig mye skade hvis de bare vil.

 

Det samme kan ministriels og Loremasters, men de er ikke dps av den grunn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...