nilsMeister Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 man må jo ha cdkey for og spille på nett? fikk jo ikke med det da :\ noen som veit ossen man fikser det? vil prøve online og btw. noen som får samme feil som meg når jeg prøver og patche? har jo akkurat installert spillet :\ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor prøvde og uinstallere spillet også legge det inn igjen. menne nå får jeg ikke legge det inn igjen! det står at jeg må være fra US for og kunne installere det. på profilen min står det at jeg er derfra menne funker jo ikke :\ 9436193[/snapback] lag en ny profil på ubi, er ikke noe stress.
xFreakyx Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) man må jo ha cdkey for og spille på nett? fikk jo ikke med det da :\ noen som veit ossen man fikser det? vil prøve online og btw. noen som får samme feil som meg når jeg prøver og patche? har jo akkurat installert spillet :\ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor prøvde og uinstallere spillet også legge det inn igjen. menne nå får jeg ikke legge det inn igjen! det står at jeg må være fra US for og kunne installere det. på profilen min står det at jeg er derfra menne funker jo ikke :\ 9436193[/snapback] lag en ny profil på ubi, er ikke noe stress. 9442448[/snapback] skal prøve det : det funker heller ikke :\ Endret 6. september 2007 av MoFFi
Kontorstol Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 De har lagt inn en online patch som ser på IPen eller noe slikt om du virkelig er fra USA... Jeg har så heldig at jeg fikk registrere alle spillene før den kom
kloningen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ehm, var det noen som så posten min nederst på forrige side? takk
L4r5 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 De har lagt inn en online patch som ser på IPen eller noe slikt om du virkelig er fra USA... Jeg har så heldig at jeg fikk registrere alle spillene før den kom 9443087[/snapback] Etternølerne blir vel nødt til å benytte seg av proxy
AndyF Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Flere enn emg som har klart å få blokket brukeren sin pga manglende cd-key?
kloningen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ok, lagde ubi account igår instilt på united states, så når jeg prøver å install spillet og logger inn med ubi account sier den at jeg må være fra us :S kan jeg låne nen andres ubi account plz?
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) fant ut at jeg hadde spillet fra før av ^^ Bort me all reklame kan minne om at spillet koster så vidt over 50lappen om du ikke vill ha reklame Endret 7. september 2007 av VikinGz
steinar2000 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Er det mulig å få spilt online uten key? Hjelp mottaes med takk.
Fjernkontroll1 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 U.S.A står ikke på lista over land når jeg skal registrere meg. Noen som vet om det er et annet navn for det eller noe sånt?
Ich bin hier Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Om jeg laster det ned nå, vil det da ikke virke uansett siden ip'n er ifra Norge?
Lakrits Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Hørt om proxy folkens? et annet navn for U.S.A er UNITED STATES!
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 jeg har lasta ned fra gamershell 2 ganger og har fått beskjed begge gangene at filen er skadet eller noe sånt :/ den er helt ferdig lasta ned!
T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Minimum requirements til spillet? (laptop) 9433627[/snapback] Google ftw you know Minimum: -Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only) -AMD Athlon 1 GHz Processor or Pentium 3 Processor 1 GHz -256MB of RAM -Video Card: 64 MB DirectX 9.0b-compatible graphics card -Sound Card: DirectX 9.0b-compatible PCI card -DirectX 9.0b (also comes on disc) -CD-ROM: 4x DVD or 16x CD-ROM -4 GB of free Harddrive space -Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) Recommend: -Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only) -AMD Athlon 2400 or Pentium 4 2 GHz -512 MB of RAM -Video Card: 128 MB GeForce 4 128 MB; ATI Radeon 9500 -Sound Card: Sound Blaster Audigy series -DirectX 9.0b -CD-ROM: 8x-16x DVD or 32x CD-ROM -4 GB of free Harddrive space -Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) http://farcry.filefront.com/info/Requirements http://arstechnica.com/reviews/games/farcry.ars/1 Endret 7. september 2007 av BloodSpiller
Fjernkontroll1 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 et annet navn for U.S.A er UNITED STATES! 9446795[/snapback] Jeg vet det, men det fungerer ikke det heller. Får opp samme feilmelding om at jeg må bo i U.S.A for å spille spillet.
nilsMeister Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har spilt litt far cry nå, men når jeg starter opp spillet igjen så kan jeg ikke fortsette fra dere jeg slapp...faktisk må jeg begynne helt på nytt! Dette har skjedd 2 ganger nå..altså 2/2. Spillet autosaver seg selv regelmessig og jeg fant ingen manuel saveknapp, men allikevel så må jeg begynne på nytt. Profilen min som jeg har lagd er fortsatt der... hvis jeg ikke finner noen løsning på problemet så gidder jeg ikke spille meg igjennom spillet=/
SebastianS Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg får bare beskjed om at jeg må bo i USA får å spille det?! Jeg skrev jo united states men det går ikke :S Noen som har hatt samme problem?/har løsningen! PM Endret 7. september 2007 av SebastianS
xFreakyx Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 det hjelper ikke og bytte stedet der du bor lengre. dem har fikset slik at dem finner ut om du er fra andre steder enn U.S via IP'n din. synd men fikk også denne mailen idag: Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free. If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com
SebastianS Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 lol er jo ikke gratis for oss da. Bare om du bor i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå