Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har erfaring med shg.no ??

 

Bestilte noen kabler etc derfra for en god tid tilbake, ingenting kom i posten.

Sendte mail til dem, ba dem slette det som holdt igjen ordren(noe som var restnotert, greit nok. Trodde de delte den opp, men nei.), og da fikk jeg en sendingsbekreftelse.

 

Denne inneholdt et ugyldig postnummer, men jeg ventet noen dager, sendte ny mail, og fikk til svar om at det var feil med sendingen, og at de skulle fikse det.

 

Fikk ny sendingsbekreftelse, samme problem.

Fikk enda en mail om at de skulle følge opp så alt ble riktig.

Nå har det gått flere dager uten at pakken er registrert som sendt.

 

Har sendt flere eposter til dem, ingen svarer.

Ingenting er kreditert min bankkonto for det som ble slettet på ordren heller.

Helt elendig service !

 

Lave priser er ikke alltid best....

Noen andre som har erfaring med dette danske firmaet ?

9401862[/snapback]

 

Har bestillt en god del hos dem, har aldri hatt noen problemer..Det ser ut til at det tar litt tid før trafikken starter innenlands da det gikk noen dager før varen ble registrert i Oslo..

Lenke til kommentar

fikk nettop svar på en mail fra de 5-10 minutter etter at jeg sendte den :) Da jeg har det problemet at pakken ikke kommer :(

 

se mailen her som er skrevet på dårlig dansk/norsk :D :

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hej Eirik

 

Vi har desværre ldit problemer med tolden pt at de forsinker vores pakker, men

de skulle være sendt videre her til morgen så du skulle gerne have din ordre i

begyndelsen af næste uge.

 

Med ønsker om en god dag!

Med vennlig hilsen / Best Regards

 

kort oppsummert: pakkene som vi venter på sitter altså fast i tollen på vei inn til Norge :hmm:

Endret av eirikand
Lenke til kommentar

snakket med posten i dag(vet ikke om dette er kommet fram i denne tråden) men grunnen til disse "probleme" er egentlig ikke noe feil fra verken SHG eller posten, det er SHG som fortoller på denne måten, de venter til de har mange bestillinger og samler alt opp for og gjøre det mere effektivt, så de slipper og tollklarere en og en pakke. Var slik jeg forsto det når jeg snakket med en kundebehandler hos posten i alle fall.

 

Synes SHG har holdt oss litt for narr her

Lenke til kommentar
snakket med posten i dag(vet ikke om dette er kommet fram i denne tråden) men grunnen til disse "probleme" er egentlig ikke noe feil fra verken SHG eller posten, det er SHG som fortoller på denne måten, de venter til de har mange bestillinger og samler alt opp for og gjøre det mere effektivt, så de slipper og tollklarere en og en pakke. Var slik jeg forsto det når jeg snakket med en kundebehandler hos posten i alle fall.

 

Synes SHG har holdt oss litt for narr her

9448591[/snapback]

 

De holder oss for narr ja.

2-4 dager my ass.Første og siste gang jeg bestiller derfra.

Fikk mail om at pakken var sendt med posten 4/9, men det stemmer ikke.

Ifølge sporingssytemet til PNL, som er deres transportør, eller hva det heter, så er pakken kun registrert.(EDI created)

http://www.pannordic.com/sv/

Hadde den vært holdt igjen i tollen så ville det ha stått der.

Så det er nok sant som du sier at de venter til de har fått fått nok bestillinger til å fylle en pall/container før de sender.

Hadde vært helt greit hvis de hadde opplyst om dette på websidene sine, men siden de ikke gjør det så kaller jeg det lureri.

Lenke til kommentar

Om de har så masse forsendelser til Norge at de sender container hver dag eller annen hver dag, så har det jo ikke noe å si.

 

Det eneste jeg vet er at jeg bestillte pakke fra Taiwan og pakke fra dem med 5 minutters mellomrom. Pakken fra Taiwan var her 3 dager før pakken fra SHG. Dermed kommer jeg ikke til å bruke SHG igjen, med mindre de er eneste leverandør i Norge som har produktet jeg skal ha (noe som var tilfelle denne gangen)

Lenke til kommentar
Vi har sendt din ordre den 5 september.

Problemet er at mange pakker vi har sendt har blitt stoppet i posten fordi de ikke kunne passere tollen fordi der var noen misforståelser med noen papirer.

 

 

Jeg kontaktet posten i dag og meldingen var at pakkene ville bli sendt videre i løpet av uka.

 

Shg.no fortoller alle pakker hver dag og holder ikke igjen noen pakker.

 

dette var svare jeg fikk fra SHG da jeg sendte epost og spurte hvor det ble av diskene mine. tok dog ikke så lang tid før jeg fikk svar men..

 

-sendt videre i løpet av uka??

-stoppet i posten fordi de ikke kunne passere tollen fordi der var noen misforståelser med noen papirer??

 

-ok?? jævla dansker!

Endret av viiite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...