Gå til innhold

komplett.. 15 dager gått


Anbefalte innlegg

Og jeg har ennå ikke fått pakken som jeg bestillte. Har sendt email til komplett to ganger. De beklager for at den er sein, og at det skyldes at de holder på å utbygge lageret, og de sa "er ikke sikker men tenker denne blir sendt ut fra oss i morra."

 

"Flott" tenkte eg, og fugte med på statusen. 5 dager senere, forsatt ingenting. Sendte en ny mail og fikk dette i svar: "Tenker denn eblir klargjort for sending i morra. Beklager forsinkelsen." Dagen etter ble ordre statusen "Frigjort for plukk". Nå har det gått to dager, men status er den samme.

 

Det som svir mest er det at en som jeg går på skole med bestillte den samme mp3 spilleren som meg par dager etter jeg gjorde, og han fikk den på torsdag 29... (og vi bestillte til samme adr. også)

 

Har helt frem til nå bare hatt gode erfaringer med komplett, men nå ble jeg frustrert.

 

Har lyst å kreve avslag. Hva sier dere? :ph34r:

 

Det er snakk om en Creative Zen Vision:M (Black) 30GB m/tilbehør

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har til nå gjennom sterk selvkontroll klart å ikke kommentere kompletts sjangseløse ordrebehandling, men nå klarer jeg ikke å holde meg mer. Hvordan er dette mulig for en bedrift av såpass størrelse som komplett, å opptre så uprofesjonelt?? Perioder med ombygging/reorganisering/lageropptellig etc. kan vi leve med, men den nåværende situasjonen er rett og slett uholdbar, spesielt med tanke på hvor lenge tilstandene har vært så ille. At de bevisst ikke opplyser om denne "forlengede" ventetiden skal jeg ikke spekulere i, men selv synes jeg det burde vært på sin plass. Personlig hadde jeg i ren protest avbestilt og heller bestilt fra en annen webshop.

 

Nå skal det sies at jeg har hatt meget gode erfaringer med komplett de gangene jeg har handlet hos de, som jo begynner å bli en del, men frustrasjonen over at noe slikt i det hele tatt er mulig er bare overveldende, beklager.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Har ventet i 13 dager nå. Sendte en kvass mail i går med en beklagelse til svar uten at det hjalp. "status åpen" i kveld også. Skjønner ikke at de kan drive å annonsere rundt omkring når de ikke kan levere og at sjappa tydeligvis ikke er åpen om dagen.

9402055[/snapback]

 

Avbestill, og kjøp annet sted !

Slik er ingen vits å finne seg i !

Lenke til kommentar

heh, er visst mange som har det som meg...

vært fornøyd med komplett før, men hele opplegget med lagerombyggingen burde de virkerlig planlagt litt bedre..samt avertert for..

 

jeg bestilte meg no småtterier hos komplett natt til mandag 27.08, og den står fremdeles som åpen..

men jeg gidder ikke mase på dem..skal vente og se om jeg får varene fra netshop som jeg bestilte 31.08 først.. :p dem er i det minste sendt.

 

jeg får nesten lyst til å gråte når jeg åpner ordrevinduet hos komplett..*sukk*

Lenke til kommentar

Netshop har en fin reklamebanner øverst på siden deres med "Lei av å vente?". Hvis nå folk bare kunne droppe komplett for tiden og heller bruke noen av alle de andre flotte nettbutikkene som finnes, ville det vel gjøre det lettere for komplett også, slik at de fikk tid til å gjøre lageret sitt ferdig.

 

(ja, jeg kommer til å holde meg unna komplett inntil jeg vet at sakene er i orden igjen.)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=784851

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822928

 

omhandler det samme

Endret av meitemark
Lenke til kommentar
Netshop har en fin reklamebanner øverst på siden deres med "Lei av å vente?". Hvis nå folk bare kunne droppe komplett for tiden og heller bruke noen av alle de andre flotte nettbutikkene som finnes, ville det vel gjøre det lettere for komplett også, slik at de fikk tid til å gjøre lageret sitt ferdig.

 

(ja, jeg kommer til å holde meg unna komplett inntil jeg vet at sakene er i orden igjen.)

9402139[/snapback]

hehe ja. netshop.no / psdata.no / osv har jo fine tilbud

 

evt prisguide for å finne billigste alternativ:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...