Gå til innhold

vurderer 8800 Ultra, men vil dx10.1 utdatere det?

mevvem

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer 8800 Ultra, men vil dx10.1 utdatere det fort?

Har lest noe om at dx 10 kort ikke vil støtte 10.1 og vurderer derfor å vente.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OM du kan, så vent. DX 10.1 kommer i November elns, og G92 (rundtom samme pris som ultra i dag) vil bli rundtom dobbelt så bra som GTX/Ultra...

9400082[/snapback]

Takk for bra svar. Da har jeg ikke noe som helst tvil.

Skrevet (endret)
OM du kan, så vent. DX 10.1 kommer i November elns, og G92 (rundtom samme pris som ultra i dag) vil bli rundtom dobbelt så bra som GTX/Ultra...

9400082[/snapback]

I real-world ytelse? Uansett er det bare et rykte. Et annet sier at G92 vil bli en 8800GTS erstatter og ikke et nytt ultra high-end brikke.

Når det gjelder DX10.1 så gjør den i hovedsak enkelte funksjoner obligatorisk som med DX10 er valgfri. F.eks må kortet støtte 4xMSAA (noe alle DX10 kort i dag gjør).

Endret av MistaPi
Skrevet

9400082[/snapback]

I real-world ytelse? Uansett er det bare et rykte. Et annet sier at G92 vil bli en 8800GTS erstatter og ikke et nytt ultra high-end brikke.

Når det gjelder DX10.1 så gjør den i hovedsak enkelte funksjoner obligatorisk som med DX10 er valgfri. F.eks må kortet støtte 4xMSAA (noe alle DX10 kort i dag gjør).

9400396[/snapback]

Er ikke 8800ultra noe ustabilt selv på stockfrekvenser?

Skrevet
Ultra klokker bedre enn GTX da...

9408474[/snapback]

har sett på alt det der. Og hadde uten tvil kjøpt ultra om jeg hadde kjøpt nå.

Men jeg har bestemt meg for å vente, så setter pris på om man holder seg til topic.

Skrevet

Det er ikke verdt pengene å kjøpe ultra mener nå jeg. Da ville jeg tatt GTX og klokka til ca 650mhz selv. (noe som går fint for meg hvertfall og ultra stock er jo bare 612?)

Men det lureste er nok å vente på 10.1

Skrevet (endret)

650MHz er uvanlig høyt! 620MHz er vanlig på GTX.

Driveren lar meg ikke klokke Ultra kortet mitt over 740MHz, så vi får se hvor høyt jeg kommer etter litt "tweaking".

Endret av Intern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...