Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

spesifikasjoner honda cbr 125?


mmm320

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne tenkt meg å vite litt mere om Honda cbr 125 (2007). F. eks toppfart og slikt

9399466[/snapback]

 

Har du prøvd google? ;)

 

Hva med å spørre Honda?

 

http://www.kellox.no/index.php?id=13425

 

eller på bike.no? ..noen som påstår de fikk den forrige modellen av 125 R opp i 140kmt.

 

http://www.bike.no/review/view.php?id=284

Endret av EverythingApe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde den i 140 på en jævlig lang motorvei. Den akser greit, tok aldri tiden, men den går veldig bra. Litt tynne dekk, men det går helt fint å bytte til større hivs du vil :)

 

Har forresten rs idag. Den er sykt turtallshissig iforhold til cbr, men likte draget på cbr bedre :)

 

Kjempesykkel :)

 

Du finner forresten spesifikasjoner på honda.no?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde den i 140 på en jævlig lang motorvei. Den akser greit, tok aldri tiden, men den går veldig bra. Litt tynne dekk, men det går helt fint å bytte til større hivs du vil :)

 

Har forresten rs idag. Den er sykt turtallshissig iforhold til cbr, men likte draget på cbr bedre :)

 

Kjempesykkel :)

 

Du finner forresten spesifikasjoner på honda.no?

9490966[/snapback]

 

du hadde den i 140 du ja? var dette i fritt fall eller? ikke sjangs at du får en original cbr opp i den hastigheten.. kanskje vis du stiller speedo..

Lenke til kommentar
Jeg vet om flere som har fått cbr (07) opp i 140 uten modefiseringer. Skjønner ikke hvorfor alle er så i mot det, og nekter for det. Hvis de ikke klarer det selv kan det jo skyldes at den f. eks ikke er riktig innkjørt.

9606484[/snapback]

Speedo fart og ekte fart er 2 helt forskjellige ting ;)

9606990[/snapback]

Det er sant, jeg har aldri målt min med gps, og presiserte det i innlegget mitt.. Sååå..

Lenke til kommentar
Jeg vet om flere som har fått cbr (07) opp i 140 uten modefiseringer. Skjønner ikke hvorfor alle er så i mot det, og nekter for det. Hvis de ikke klarer det selv kan det jo skyldes at den f. eks ikke er riktig innkjørt.

9606484[/snapback]

Nytta ikkje å sjå på speedometer, finst ikkje ein original lett mc som klare 140 på flata;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...