MysticoN Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hei hei, jeg er no på god vei til å bli en blizzard hater, aldri før i mitt liv har jeg blitt bannet for noe noen plass, men hos blizzard har jeg no blitt bannet for andre gang. første gangen skrev jeg ei liste over Buff og så nerf (aka rolloercoaster) og vart banna i ei uke. no har jeg på nytt blitt bannet for at jeg postet denne på PvP forumet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Posting thread with misleading subject title and a misleading post, presenting a link to a video that promises further on-topic content, however it is in fact a link to an irrelevant/off-topic video. I.e. spamming: http://forums.wow-europe.com/forum-coc.html?sid=1 " taken from the US forum.. a realy funny vid! http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=39235" Ban Type Temporary Expires 10/09/2007 13:00:22 UTC Ban Reason Spamming and trolling Ka med å slette poster, komme med en advarsel eller noe?! neida.. her banner vi uten noen konkret grunn. Mange av dere kommer sikkert til å si at dette er en liten sak, men for en som ikke er "vant" til å bli bannet, og bruker en del tid på å lese/poste på et forum er dette jævlig irriterenes..
Skarstard Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 "Posting thread with misleading subject title and a misleading post ..." Ingen konkret grunn? Ikke særlig langvarig ban heller.
MysticoN Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 (endret) "Posting thread with misleading subject title and a misleading post ..."Ingen konkret grunn? Ikke særlig langvarig ban heller. 9396118[/snapback] så dere syns at det er grett å banne folk uten å gi dem noen form for advarsel?! hva med å slette posten? hyggelig å se så mange saklige svar her. vist dere ikke har tenkt å være seriøs så la vær å post. Og Bitex, du trengte ikke å poste et bilde av deg selv her.. selv om du er en baby trenger du ikke å oppføre deg som en. Endret 31. august 2007 av MysticoN
Skarstard Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Advarsel skal ikke være nødvendig om man har lest retningslinjene for forumposting.
MysticoN Skrevet 31. august 2007 Forfatter Skrevet 31. august 2007 Advarsel skal ikke være nødvendig om man har lest retningslinjene for forumposting. 9396130[/snapback] selv om den er lest, kan noe glemmest...
MysticoN Skrevet 31. august 2007 Forfatter Skrevet 31. august 2007 Åååå så sinna! 9396146[/snapback] litt pissed ja, men klarer no å oppføre meg som en voksen fordi...
John Keats Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Advarsel skal ikke være nødvendig om man har lest retningslinjene for forumposting. 9396130[/snapback] selv om den er lest, kan noe glemmest... 9396139[/snapback] Men det er ikke blizzard sitt problem. " Oi jeg glemte trafikkreglene! Ikke gi meg bot plix!! "
Stinkey Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Åååå så sinna! 9396146[/snapback] litt pissed ja, men klarer no å oppføre meg som en voksen fordi... 9396152[/snapback] Det er da bra... Eller vent litt... Og Bitex, du trengte ikke å poste et bilde av deg selv her.. selv om du er en baby trenger du ikke å oppføre deg som en. Kanskje ikke...
TheScorp Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Du har da fått en veldig god grunn, i tillegg til at posten din er fjernet. Ser ikke problemet. Jeg har blitt bannet for mindre enn det der, men de gir deg alltid en grunn. Så, på godt "WoWish": QQ!
Dev- Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Advarsel skal ikke være nødvendig om man har lest retningslinjene for forumposting. 9396130[/snapback] selv om den er lest, kan noe glemmest... 9396139[/snapback] Men det er ikke blizzard sitt problem. " Oi jeg glemte trafikkreglene! Ikke gi meg bot plix!! " 9396391[/snapback] haha, genial :=)
Azagrath Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Når man ser hvilken barnslig lekegrind Wow forumene ofte kan være så skjønner jeg godt at de har nulltoleranse for spam og ubrukelige poster. Advarsler skulle ikke være nødvendig... Endret 31. august 2007 av Azagrath
Jext Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Husker en kompis fra det gamle guildet mitt mistet den supergearede karakteren sin totalt. Han hadde så uflaks at han ble hacket, og det første som skjedde deretter var at hackeren gikk inn på forumet og postet en link til en keylogger. Totalt uvitende om dette ble hele kontoen til kompisen min permbannet både fra spillet og forum uten noe mulighet til å forklare. Jeg husker jeg synes dette var rimelig drøyt der og da, det er jo selvklart at det var snakk om en hacket konto. Om noen vil poste keylogger link på forumet så er ingen så idiot at de gjør det fra sin egen konto.
pax1 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Husker en kompis fra det gamle guildet mitt mistet den supergearede karakteren sin totalt. Han hadde så uflaks at han ble hacket, og det første som skjedde deretter var at hackeren gikk inn på forumet og postet en link til en keylogger. 9397658[/snapback] Hvordan ble han hacket?....
Skarstard Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Det er utrolig fort gjort, det. Kanskje man ser gjennom en UI-tråd, og bare trykker på alle linkene mens man ruller raskt ned siden. Endret 31. august 2007 av Skarstad
Jext Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Husker en kompis fra det gamle guildet mitt mistet den supergearede karakteren sin totalt. Han hadde så uflaks at han ble hacket, og det første som skjedde deretter var at hackeren gikk inn på forumet og postet en link til en keylogger. 9397658[/snapback] Hvordan ble han hacket?.... 9397708[/snapback] Han fikk en keylogger på maskinen sin på en eller annen måte, som snappet opp passordet hans når han logget inn i WoW.
pax1 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Han fikk en keylogger på maskinen sin på en eller annen måte, som snappet opp passordet hans når han logget inn i WoW. 9397762[/snapback] Ah.. ok.. man må være forsiktig..
tiboine Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 blizz har en sticky om at nerf tråder ikke blir tolerert. l2read stickies?
BlueEAGLE Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg ville da tro at man ikke glemmer slikt etter første gangen. WoW-forumene er et stort samfunn og moderatorene kjører en hard linje nettopp for at folk skal tenke to ganger før de poster tull. Jeg synes ikke at det er "en dårlig ting".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå