Gå til innhold

Kjøpe Elite nå, eller vente?


tommy_sn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Vil det ha noen hensikt i å vente med å kjøpe Elite til det eventuelt kommer en "nyere" utgave med denne med diverse forbedringer, eller er det ymse hvilken "utgave" en egentlig får?

Vurderer å bytte inn Premiumen på EB Games, da HDMI er ønskelig..hehe..

9395127[/snapback]

 

Kommer helt an på hvor ivrig du er etter en Elite, og hvor mye penger du har. Sånn har det allltid vært med elektronikk, og hvis man alltid skal vente på det feteste og det beste vil man i praksis aldri få kjøpt noe:)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Vil det ha noen hensikt i å vente med å kjøpe Elite til det eventuelt kommer en "nyere" utgave med denne med diverse forbedringer, eller er det ymse hvilken "utgave" en egentlig får?

Vurderer å bytte inn Premiumen på EB Games, da HDMI er ønskelig..hehe..

9395127[/snapback]

 

 

Jeg tygde litt på det selv, men valgte å bytte inn premiumen i en elite av følgende grunner:

* når msoft lanserer filmtjenesten sin i høst, er det ok med 100 gb ekstra.

* jeg fikk nye år med garanti i tilfelle boksen smelter eller går til he****e.

* man har helt sikkert lært av feil, også når det gjelder billige komponenter som ikke blir så veldig stor suksess i kombi med andre billige komponenter.

* det kommer sikkert en "extra superb premium alta vista edition" snart, men for meg telte de tre første punktene såpass at jeg skrapa premiumen sammen med en liten bunke spill på GAME i går for å få en konsoll der og da, kontra vente på ny forsendelse.

 

Men så utrolig stor forskjell er det ikke, kanskje litt... :)

(Gleder meg forresten til å spille bioshock til helga....)

Lenke til kommentar

Og bytte fra seg premium mot elite er totalt idioti.

 

Det er den samme forbanna maskinen bare med hdmi kontakt, og om du ikke har en 50" hd skjerm så ser du ikke forskjell heller(og dette er minimalt).

 

Selg heller noen spill og kjøp den 120gb Hdn til video marketplace om du tror det blir nødvendig.

 

Elite har fått en sånn Ny konsoll greie på gang så masse folk har lyst på den... dere blir bare lurt.

det er den samme maskinen i svart.

 

Bullshitmyass att den er mer stille til de som sier det, alle 360 maskiner har individuelt støynivå. det handler ikke om den og den typen.

 

 

EDIT: skrev feil, og det er tett.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar
Og bytte fra seg premium mot elite er totalt idioti.

9404734[/snapback]

 

Kommer helt an på motivet med å bytte. Mitt eget motiv var at Elite + tilbehør er i sort utførelse, og det var det. Om man selv ikke ser poenget er det ikke nødvendigvis idioti!

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar

Man ser ikke forskjell, det er noe du innbiller deg fordi du prøver og finne grunner til att skal være noe og skryte av.

 

Guess what, min 360 ser 100000 ganger så bra ut i 1080i enn i 720p. seriøst, du skjønner jeg kan sakke ned tiden og når jeg gjør det så kan jeg se tvn tegne opp bildet. og det tegner mye finere lizzom*

 

Hdmi gjør så utrolig mye ass...ser forskjell på 32" MY ASS. det gjør du ikke.

 

Jeg ser ikke forskjell på min 42".

 

* Du skjønte att det var sarkasme.

 

 

Chiefo: SHit! hvordan vet du mitt ekte navn.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar
Da får dere som ikke ser forskjell på komponent og hdmi enten pusse brillene, eller skaffe dere briller.

Er heller dere som ikek vil se forskjell her tenker jeg......!

9406726[/snapback]

 

 

Nei det er noe du har for deg.

 

Selvfølgelig er det forskjell, men vi snakker om små detaljer og ergo det er ikke værdt det.

 

Det kommer veldig ann på hva man ser på og, som nevnt det er sant.

 

Men jeg har en høykvalitets 42" hd tv og forskjellen på HDMI og Compenent er der selvfølgelig, men det er alt for lite til og Feks rettferdighetsgjøre ett eventuellt kjøp.

Lenke til kommentar
Er faktisk verdt penga for å få hdmi, mye bedre bilde der enn komponent..Ser endel serier osv på 360n så har bruke for HDMI..

 

Ser forskjell på en 32" også...

9404889[/snapback]

 

Har du noen gang testet dette bildet ved siden av hverandre?

 

Altså å ha to identiske tver, og den ene tilkoblet premium m/component og en med Elite m/hdmi og sett forskjell slik? Har du det?

 

Går ikke ann å drive å bytte mellom hdmi og component å "late" som man ser forskjell!

Lenke til kommentar
Er faktisk verdt penga for å få hdmi, mye bedre bilde der enn komponent..Ser endel serier osv på 360n så har bruke for HDMI..

 

Ser forskjell på en 32" også...

9404889[/snapback]

 

Har du noen gang testet dette bildet ved siden av hverandre?

 

Altså å ha to identiske tver, og den ene tilkoblet premium m/component og en med Elite m/hdmi og sett forskjell slik? Har du det?

 

Går ikke ann å drive å bytte mellom hdmi og component å "late" som man ser forskjell!

9406960[/snapback]

Vil tro det er en liten forskjell på HDMI og component men vist du tester i forhold til VGA så er de tilnermet helt lik...rett meg vist jeg har feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...