Gå til innhold

Hvilken klasse tror du blir Deathknight?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paladin er jo åpenbart.. for obvious reasons...

Men jeg tviler jo litt på at Blizzard kommer til å kunn la Paladin bli Deathknights, så da tenker man jo Warrior...

Tror du de holder seg der, eller trekker den lengre med at andre classes kan konvertere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen sånn som den er nå (ut ifra det jeg har lest, kan jo forandres ørten ganger før expansion selvsagt) er visst at kravet skal være rundt lvl 55-60 (de har vel ikke helt bestemt seg) for å kunne lage en DK.

Når man så har laget DKen vil man måtte ta den gjennom en "trial" for å kunne spille den videre.

Skrevet

Nei, kravet for å lage den er en questline på 80. Skal ikke involvere raiding. DK blir en ny char som starter på "highlevels" 50-70.

Det er det jeg har fått med meg ihvertfall.

Skrevet

Negative.

Questlinen kan gjøres på level 55-60 deromkring.

Forøvrig kan jeg si at alle raser kan spille Deathknight.

Skrevet (endret)
Har hørt at du må ha en level 80 character, som du må gjøre en ganske feit questline for å unlocke Death Knight med.

Gjetter jeg kommer følgende raser til å kunne bli deathknights:

Bloodelfs

Undeads

Humans

Dwarfs

9395147[/snapback]

Alle raser kan bli death knight, de sa de på Blizzcon, og nei det er ikke lvl 80 rec for quest line det har blitt endret til lvl 60, pga blizzard ville ikke at folk skulle speed lvle fra 70-80 , pga blizzard vil at spillerne skal utforske det nye kontinent, på samme måte som de kommer til å sette en høyere lvl rec for å bruke fly mounten din når du kommer til northend.. (tipper ca lvl78-80)

edit: pokkers ta per-stian, skrev før meg

*klage på sucky og sticky jobb tastatur med knapper som henger igjen*

Endret av Darkey
Skrevet

Om orcs ikke kunne vært deathknight skulle jeg gitt noen ett kraftig tupp i ræva, den første deathknighten i warcrafts historie var en orc, nemlig teron gorefiend. Og gud hvor jeg digget han i warcraft 2, frekk og ond som få <3

Håper de legger til flere hero classes i patches, kommer til å bli lei av å høre "4 deathknights lf healer"

Skrevet

Det er vel ikke avgjort at Deathknight blir den eneste nye klassen i expansion? I såfall blir jeg skuffet, hadde i det minste håpet på blademaster eller demon hunter mens de allerede er i gang..

Skrevet (endret)
Det er vel ikke avgjort at Deathknight blir den eneste nye klassen i expansion? I såfall blir jeg skuffet, hadde i det minste håpet på blademaster eller demon hunter mens de allerede er i gang..

9396229[/snapback]

One Hero class per expansion

Keep in mind this is hopefully the first Hero Class we implement and not the last. Though the idea of adding more of them will be more along the lines of one per expansion if all works out well. So, while it's great that people have ideas of more hero classes they'd like to see, we'd like to see people keep in mind that we aren't going to be adding a lot of them all at once.

http://www.worldofraids.com/

Endret av kjetilkl
Skrevet
Negative.

Questlinen kan gjøres på level 55-60 deromkring.

Forøvrig kan jeg si at alle raser kan spille Deathknight.

9395747[/snapback]

Ser for meg 1000 Death Knight gnomes med grønt/rosa hår og smilende "Jeg er snill som en hamster"-ansiktsuttrykk...

:cry:

Skrevet

Har tydligvis vert helt på villspor jeg da. Trodde DeathKnight ble en ny class man måtte lvle fra lvl 1 jeg :blush: Begynner å bli temmelig lei warrioren min så da kan jeg gjøre den om til DK da å bli som en helt ny character? :)

Skrevet
Begynner å bli temmelig lei warrioren min så da kan jeg gjøre den om til DK da å bli som en helt ny character?

Ingenting skjer med dine eksisterende characters. Du lager en ny DK character i tillegg til de vanlige du har fra før. Er ikke snakk om å "gjøre om" noe som helst ;)

Skrevet
Begynner å bli temmelig lei warrioren min så da kan jeg gjøre den om til DK da å bli som en helt ny character?

Ingenting skjer med dine eksisterende characters. Du lager en ny DK character i tillegg til de vanlige du har fra før. Er ikke snakk om å "gjøre om" noe som helst ;)

9397303[/snapback]

Er visst fortsatt på villspor ^^ hehe

Skrevet
Hvor står det at det har blitt gjort om fra en lvl 80 questline til en lvl 55-60 questline?

9397578[/snapback]

http://www.worldofraids.com/

- Death Knight requirements: According to Tigole, you won't need to be level 80 to unlock the Death Knight, it would rather be between level 55 and 60. Players can then create their Death Knights and have to go through a trial in order to be able to play their Death Knights.

Skrevet

Men er ingen offisiell side hvor det står ennå? Syns å huske at det står at man må være 80 på www.wow-europe.com jeg, men får ikke sjekka det her (siden er sperra på jobben )

=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...