Gå til innhold

Threadspace: Hyperbol Hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brotherhood of the serpent sky hadde vært et ganske godt navn hvis vi hadde vært "The Syndicate", ettersom de har en slange som logo.

Denne navnediskusjonen tar litt lang tid, hva om vi joiner en uoffisiell server i kveld og tar en liten brainstorm på hva klanen skal hete. Etter vi har blitt enige, kan vi joine en offisiell server sånn at jeg og Haughty kan levle opp litt og tjene litt spenn.

Forslag til møtetidspunkt klokka 20.00 (i kveld, 2. sept) på starport chat (ingame). Vi bør helst være minst 3-4 (helst 4) for å diskutere hva klanen skal hete. Si om dere har muligheten eller ikke, i denne tråden. Hvis oppmøte ikke er bra nok, kan jo de som har møtt opp spille litt på en offisiell server? Prøv å tenk på litt navneforslag til kl 20 i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er klar 20 tiden. Allerede startet ny char.. Navn : Wrath lvl 2 nå, men hadde vært sweet med litt spilling med andre nordmenn og fått igang litt cash =)

joiner chatten kl 20 iaff =)

Skrevet

Da har jeg lagd ny character til Drake republic:

user19843.jpg

@Akidon: Hvis du ikke kommer i tide, så bare sjekk etter oss på en av serverne, det er jo ikke så mange av dem uansett. Husk å se etter de nye nickene våres Wrath og Nikola Tesla.

Skrevet (endret)

Hmm kom vist ikke i tide. Faen la ikke merke til de nye nicken deres. Så nicola inn på en death match server.

Endret av Akidon
Skrevet

jeg har pcn min under reperasjon egentlig.. så jeg har ikke fått vært med på xfire og slikt.. men jeg ser nå at det ene flyet jeg vil ha er egentlig serpent faksjonen som kontrollerer.. men vi får begynne å sette opp planer over hva utstyr og slikt folk vil skaffe seg.. så kan vi starte å vote frem vår egen krigskampanje for å sikre systemene som gir oss billig utstyr innen det vi ønsker.. folk bær absolutt lese de informative postene på hyperbol forumet slik at de får oversikt over hva utstyr dem skal skaffe seg :) Drake republic er ihvertfall de som satser på shields og aoe.. men til minbuild så vil jeg ha mer armor og production..

Skrevet
Har demoen selv, virker morsomt.

Btw, spilte sammen med deg her om dagen Ashwa ;)

Heter Eureka Hollow

9439205[/snapback]

ah husker det :) du som lurte på allslags om turrets osv.. Jeg er ihvertfall hekta nå.. sitter å tenker shipbuilds hele dagen..

Skrevet
Har demoen selv, virker morsomt.

Btw, spilte sammen med deg her om dagen Ashwa ;)

Heter Eureka Hollow

9439205[/snapback]

Hvis du kjøper spillet, må du gjerne bli med i klanen vi har opprettet. Klanen har ikke kommet helt i gang ennå, og er ikke så veldig seriøs (ikke enda i hvertfall). Ønsker du å bli med, må du oppgi xfire brukernavn (krever også at du faktisk bruker xfire programmet) og at du lager en profil @ www.voig.com. Klanen heter forresten "Acolytes of Zell" og har 4 medlemmer, 5 med ashwa. "Hjemmesiden" våres er http://acolytesofzell.voig.com , og en av våres medlemmer, jobber med å endre det grafiske designet til noe litt mer unikt.

@ ashwa: har sendt deg xfire invite

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...