Muff3 Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Noen som vet om det er mulig å installere CS 1.6 eller CS:S på en pc uten adminrettigheter? Lyst til å game Cs på skolepc
Rescue me Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 (endret) Det du kan gjøre er å prøve å overføre ferdig innstalerte filene. Har funket hos meg med små spill, msn ol, vet ikke om det funker med CS men du kan jo alltids prøve. Endret 30. august 2007 av oblivion_-__
solaN - Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 du kan jo formatere pcen også installere det... ellers kan du jo prøve, tenker det er en slik installasjons-sperre...
vargaz Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Den signaturen din er ulovlig larsern4. Skole PC, er det en slik hjemmepc? eller er den en pc som står fast på skolen? Uansett, ja det går an å få til det. Om jeg vil hjelpe deg, er en annen ting. Sikkert en grunn til at dere ikke er administratorer.
solaN - Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Den signaturen din er ulovlig larsern4. Skole PC, er det en slik hjemmepc? eller er den en pc som står fast på skolen? Uansett, ja det går an å få til det. Om jeg vil hjelpe deg, er en annen ting. Sikkert en grunn til at dere ikke er administratorer. 9393700[/snapback] det er jo fordi skolen ikke har lyst til at ALLE skal installere hva som helst! og for ikke folk skal messe opp nettverket! hvsi man er skikkerlig kjip er jo ikk det umulig... det er også ekstremt dårlig plass og RAM på dem, så de foretrekker nok at ikke folk installerer på dem, men at en fyr gjør det, er ingen krise!
vargaz Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 For å si det sånn, om en fyr hadde drevet å installert CS på de dårligste maskinene i vårt nett, hadde vi definitivt stengt han ut en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå