OscarMike1 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Jeg synes selv dette bildet ble litt kjedelig, men det er nå slikt livet kan være i Oslo. Allikevel er det noe ved bildet som appelerer til meg. Hva mener dere? f2.8 1/640 iso 100 Croppet og dro ned fargene litt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 synes det ble litt kult siden du skjærte det litt (hadde du latt det være i 4:3-format hadde det iallefall vært kjedelig). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Synes dette er meget bra. Et flott øyeblikk som faktisk kan inneholde litt budskap også. Hun som går alene vender ryggen mot dop, mens de hippe og coole som går i andre retningen har klar styring mot dopen på veggen. Sett bort fra at de på bildet sikkert vil protestere mot å ha blitt missbrukt på denne måten journalistisk, så ville det fungert fint som illustrasjonsbilde til en artikkel om dopmissbruk og slikt. Meget bra valg av format også, samt mildt avstemte farger appelerer også til meg. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg vurderte å fjerne "dop", men lot det ligge. Så ikke den delen av bildet du tydligvis gjorde. Takk. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Synes dette er meget bra. Et flott øyeblikk som faktisk kan inneholde litt budskap også. Hun som går alene vender ryggen mot dop, mens de hippe og coole som går i andre retningen har klar styring mot dopen på veggen. Sett bort fra at de på bildet sikkert vil protestere mot å ha blitt missbrukt på denne måten journalistisk, så ville det fungert fint som illustrasjonsbilde til en artikkel om dopmissbruk og slikt. Meget bra valg av format også, samt mildt avstemte farger appelerer også til meg. 9380910[/snapback] Interessant tolkning der, PMnormal. Det at bildet heller litt mot høyre kan være med på å illustrere at det er lettere å rote seg borti dop enn å komme seg bort fra det igjen etterpå. Selv syns jeg det er et spennende bilde. Liker fargen på veggen bak og taggingen er med på å skape fin stemning i bildet. Panormamaformatet gjør seg her. Chico Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg ble veldig overrasket over at du kaller bildet kjedelig, da jeg kan se så ufattelig mye i dette bildet, hodet mitt begynner å surre sammen historier. Mildt avstemte farger som gjør dette til et flott bilde, samt formatet hjelper på. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Artig. Det har en reportasje eller reklame-estetikk over seg, og kan som tidligere sagt tolkes. Har sansen for bilder som kan bety så mangt, og ikke noe man ser på i 2 sekunder og går videre. Utsnittet er også sjef, alfa og omega for dette bildet. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Takk. Motiverende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå