Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dumt spørsmål, men håper på svar....

 

Hvis jeg bestiller XPS'en, og la oss si det tar ca 4 uker før den blir levert til meg.

Blir kontoen min belastet når jeg bestiller, eller blir kontoen min belastet når PC-en er klar til levering?

 

Helt riktig, dumt spørsmål! Du må vise at du har dekning på kontoen før de begynner å lage en pc til deg! Hvis ikke så vet de jo ikke om du kan betale for den!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg så på PixlFace sine videoer på youtube.com i stad,

Hva er Frames? er det lurt å ha mye eller lite av det?

(Kan lite om det der) :blush:

 

Takk for alle svar! :D

 

Frames(FPS) er det samme som bilder per sekund. 30frames= 30 bilder i sekundet.

100frames= 100 bilder per sekund. Så jo mer frames jo raskere går grafikken i spillet uten lagg. :new_woot:

Endret av Kingleverpostei
Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt usikker så jeg trenger deres hjelp:)

PÅ blu-ray spilleren står det (Fast 2X Blu Ray) og så ser jeg bak på coveret til

The Orange Box der står det at cd-rommet må ha 8 hastigheter. Vil blu-ray stasjonen greie det eller er det bare jeg som er overtrøtt og vase mansskit? :D

 

Jeg tror, uten å være sikker at når det er dvd leser den mye raskere. Ellers ville dvder gått sørpetreigt.

Lenke til kommentar
Jeg har tittet litt på m1530 som begynner på 8,290,-, den har en 250GB 5400rpm (ikke mulig å oppgradere, kanskje på telefon). Ventle, hvordan ligger den an i forhold til 320GB 5400 rpm som er på produkt red versjonen?

 

Har ikke tall som sammenligner disse, men såvidt jeg husker kan den sammenlignes med en 160GB 7200rpm (husker dette ble diskutert da 160GB 7200rpm var det "råeste"). Så denne vil nok yte dårligere enn 200GB 7200rpm. Alle oppgraderinger er tilgjengelige via telefon, så jeg ville i hvertfall ringt for å høre etter (koster jo ingenting...).

 

Takker for svaret! :-)Er det en god plan å spe på med T9300 2,50 GHz for 910 spenn ekstra eller er forskjellen liten i forhold til T8300 2,40 GHz?

Lenke til kommentar

Jeg tror, uten å være sikker at når det er dvd leser den mye raskere. Ellers ville dvder gått sørpetreigt.

 

Var noe sånt jeg tenkte meg.

 

Anaconda1985:Er det en god plan å spe på med T9300 2,50 GHz for 910 spenn ekstra eller er forskjellen liten i forhold til T8300 2,40 GHz?

 

Da jeg spurte det samme spørsmålet så sa de at det var ca 10% forskjell.

Lenke til kommentar
Hvis jeg bestiller XPS'en, og la oss si det tar ca 4 uker før den blir levert til meg. Blir kontoen min belastet når jeg bestiller, eller blir kontoen min belastet når PC-en er klar til levering?
Først bilr beløpet reservert på din konto slik at de er sikre på at du har penger til å betale med. Når PCen blir sendt fra fabrikken i Irland blir beløpet trukket fra din konto.
Lenke til kommentar
Nå ble jeg litt usikker så jeg trenger deres hjelp:)

PÅ blu-ray spilleren står det (Fast 2X Blu Ray) og så ser jeg bak på coveret til

The Orange Box der står det at cd-rommet må ha 8 hastigheter. Vil blu-ray stasjonen greie det eller er det bare jeg som er overtrøtt og vase mansskit? :D

 

 

Er det flere som vet?

Lenke til kommentar
Fått min data nå og er meget fornøyd, men det kommer svake tikkelyder fra hardisken når harddisk lyset lyser. Er dette normalt?

ja, når hdd er i bruk kommer det lyder. .

under kopiering/flytting av filer kan det komme knittrelyder fra den men er ikke farlig. .

Lenke til kommentar
Jeg tror, uten å være sikker at når det er dvd leser den mye raskere. Ellers ville dvder gått sørpetreigt.

 

Var noe sånt jeg tenkte meg.

 

Anaconda1985:Er det en god plan å spe på med T9300 2,50 GHz for 910 spenn ekstra eller er forskjellen liten i forhold til T8300 2,40 GHz?

 

Da jeg spurte det samme spørsmålet så sa de at det var ca 10% forskjell.

 

Ok, har du/kommer du til å velge det? Man legger til 10% på prisen for 10% bedre ytelse.. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg tror, uten å være sikker at når det er dvd leser den mye raskere. Ellers ville dvder gått sørpetreigt.

 

Var noe sånt jeg tenkte meg.

 

Anaconda1985:Er det en god plan å spe på med T9300 2,50 GHz for 910 spenn ekstra eller er forskjellen liten i forhold til T8300 2,40 GHz?

 

Da jeg spurte det samme spørsmålet så sa de at det var ca 10% forskjell.

 

Ok, har du/kommer du til å velge det? Man legger til 10% på prisen for 10% bedre ytelse.. :hmm:

 

Jeg tengte at det ikke er fysiskt merkbart for mennesker, så jeg kjørte på med en extra giga ram istede..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...