Gå til innhold

Gode plasser og farme Netherweave Cloth?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 300 til 375 trenger du ca 2040 Netherweave cloth (som tilsvarer 102 stacks). Men siden du allerede har 350 tailoring så er tallet kanskje nedi 50 stacks. Det er MYE Netherweave å grinde.

Skrevet

ja trenger mye, har regnet ut at eg trenger rundt 1000 netherweave coths.

spiler nok ikkje på den serveren lupha :p

men eg får vell bare sette i gang og farme!

Skrevet

Dra til gruva i Shadowmoon Valley, den i midten av mappet. Husker ikke helt hva den het, men jeg hadde en droprate på 80% på netherweave cloth da jeg lvla tailoring der :)

Skrevet

Tips til deg er Blades Edge.

Farm på mobsa der. Dropper alltid mellom 2 og 3 cloth.

Samtdig er også sjangsen stor for å få items til Ogrila og Etherum Prision keys stor. Da får du deg litt rep til Consoritum også.

Har du enchanting i tillegg og mangler +40 Spellpower enchanten på våpen så dropper den også av Bash'ir Spell-Thief i samme område. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Trenger litt hjelp med tips til gode plasser og farme Netherweave cloth, har lvl 350 i tailoring så trenger mye slik nå.

Håper noen har noen bra tips :)

9379533[/snapback]

thottbot.com er en god kilde til å finne ut hvem dropper hva og hvor :)

Skrevet

Så lenge du ikke holder til på Lightbringer vil jeg anbefale deg Southwind Cleft i Nagrand. Der får du saker og ting du får reputation eller turn-ins for hos både Halaa, Kurenai/Mag'thar og Consortium. :-)

Skrevet (endret)

Jeg leverte aldri Harbingers of Shadowmoon. Vet ikke om det er et tilsvarende quest for horde.

Hvorfor er dette Stedet™?

• Nøytrale mobs (undeads) som har relativt lite liv (ca 5.5k).
  • Ingen kjedelige angrep som kick eller knockback.
  • De vandrer rundt i en Alliance-base, så sjansen for ganking er minimal.
  • Det er bare de som har questet som kan se dem = så å si ingen konkurranse.
  • De dropper cloth som bare det.

Har du gjort dette questet allerede? Synd.

Endret av atrax
Skrevet

Tror nok du fortsatt kan drepe de mobsa om du leverer questen, da du både får en forbedret versjon av hatten og beholder den du fikk opprinnelig.

Skrevet
Tror nok du fortsatt kan drepe de mobsa om du leverer questen, da du både får en forbedret versjon av hatten og beholder den du fikk opprinnelig.

9461495[/snapback]

du ser ikke folka er jeg redd =\

Skrevet

Jeg har en annen lvl 70 der jeg har gjort den quest-linja, og jeg kan ikke se dem lenger. Heldigvis var det healeren og ikke grindepusen min. Hun kan nemlig se dem, og håver inn på det. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...