Gå til innhold

Backup av savegames


Mortis360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Test Drive Unlimited mappen tar så mye, vet ikke hvorfor. Kansje oppdateringer og tileggspakker til spillet havner i den mappen? Syntes det er merkelig selv at det tar såpass mye plass.

 

~ Mortis360

9375193[/snapback]

Da trenger du bare 1 stk minnekort for å overføre savegamene dine. updates og tilleggspakker kan du laste ned på nytt.

Lenke til kommentar
Høres bra ut, hvordan blir det med eksklusivt tilbehør til Forza 2 som er lastet ned med kode?

 

~ Mortis360

9375271[/snapback]

Så vidt jeg vet kan ting som er blitt kjøpt på lastes ned på nytt senere, uten at man må betale igjen. Så jeg regner med at det gjelder ting man har brukt kode på også.

Lenke til kommentar

Leste i en annen tråd at den kun er med i 120GB HDD-pakken. Altså om man kjøper HDDen separat. Eller forstod jeg det feil?

 

EDIT:

(ps: skulle man ikke få med dette overførings kitet av MS i Elite pakka? Jeg fikk ikke..

 

Nei, den følger kun med i 120GB HDD pakken. :mad:

Dette er egentlig den eneste grunnen til at jeg ikke har bytta til Elite'n enda. Vil veldig gjerne overføre alt fra den gamle disken min. Vet man kan laste ned ting på nytt osv, men herregud for noe pes. Spesielt maps og sånne ting. Gidder heller ikke kjøpe noe minnebrikke bare pga dette. :roll:

 

Det er mulig å bestille denne kabelen fra MS da (gratis):

 

Link

9356239[/snapback]

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Men når trenger du jo ikke noe mer enn et minnekort. Minnekort er kjekt å ha uansett.

9375399[/snapback]

 

Det er kansje kjekt og ha, men ikke når man stort sett er blakke... Tenkte å kjøpe på Elkjøp og levere den tilbake etter jeg har brukt den. Koster vel 299kr hos de hvis jeg ikke husker feil.

 

EDIT:

Idiotisk at MS ikke har tenkt over dette her ja, hadde gjort veldig mange glade hvis man kunne kopiere over til en vanlig minnepinne f.eks.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Men når trenger du jo ikke noe mer enn et minnekort. Minnekort er kjekt å ha uansett.

9375399[/snapback]

Som nevnt tidliger så holder det ikke med minnekort, du vil f.eks ikke ha mulighet til å hverken flytte eller kopiere over forza 2 savedgames'ene, disse er låst til hd'en.

Mulig at det også er andre savedgames som er låst til hd'en.

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe på Elkjøp og levere den tilbake etter jeg har brukt den. Koster vel 299kr hos de hvis jeg ikke husker feil.

Tanken streifet meg også, har ikke bruk for et minnekort generelt, men kun i anledning bytte til Elite. Noen som vet om dette er mulig? Eller kan ikke pakken/minnekortet være brukt? :hmm:

Lenke til kommentar
Som nevnt tidliger så holder det ikke med minnekort, du vil f.eks ikke ha mulighet til å hverken flytte eller kopiere over forza 2 savedgames'ene, disse er låst til hd'en.

Mulig at det også er andre savedgames som er låst til hd'en.

9377793[/snapback]

Jaja. Men da må han jo starte på nytt uansett.

Lenke til kommentar

Byttet til meg en Elite på fredag hos EB Games Triaden i Lørenskog, og de åpnet en helt ny 120GB pakke for å ta ut Transfer kit'et. De hadde en maskin koblet opp på bakrommet, og det var bare å overføre fra gammel disk til ny 120GB fra Elite pakken. Tok litt tid, men fantastisk service! :D Som vanlig!

Lenke til kommentar
Som nevnt tidliger så holder det ikke med minnekort, du vil f.eks ikke ha mulighet til å hverken flytte eller kopiere over forza 2 savedgames'ene, disse er låst til hd'en.

Mulig at det også er andre savedgames som er låst til hd'en.

9377793[/snapback]

Jaja. Men da må han jo starte på nytt uansett.

9379259[/snapback]

 

Må starte Forza 2 på nytt, men der hadde jeg ikke kommet spesielt langt. Er Test Drive Unlimited jeg ville ha over mest, da det er 94% rundet, litt kjipt å begynne på nytt. Skal være 30 dager angrefrist på alle produkter kjøpt hos Elkjøp. De sa det ikke var noe problem hvis jeg ikke var fornøyd med det. :whistle:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Må starte Forza 2 på nytt, men der hadde jeg ikke kommet spesielt langt. Er Test Drive Unlimited jeg ville ha over mest, da det er 94% rundet, litt kjipt å begynne på nytt. Skal være 30 dager angrefrist på alle produkter kjøpt hos Elkjøp. De sa det ikke var noe problem hvis jeg ikke var fornøyd med det. :whistle:

 

~ Mortis360

9380532[/snapback]

Da kopierer du bare Test Drive Unlimited-savegamen din til et minnekort. Det er jo ikke verre enn det. Har du ikke et minnekort, så kan du vel låne et av en kamerat?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fatter ikke hvorfor MS ikke kan ha en Online tjeneste som er knyttet opp til Gamertagget, hvor også alle game saves blir uploada, så når man skal spille på en annen box og legger til gamertaggen så blir også save games med...

det burde funke lett som en trille..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...