Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja nå gidder eg ikke vente lenger orker ikke mer.. Preorder nå koster jo bara 350 kr

 

 

Seriøst.... Hadde aldri gjort d men men gjør som du vil..

 

Du gjør jo akkuratt som DE vil (EA)

 

Ja vett jaja får håpe det var vert 350 kr. Holder på å laste ned demoen nå og det gjekk faen så seint! er ikke ferdig før 1 time 15 min. Demoen tok litt over en gig bare.

Lenke til kommentar
Ja nå gidder eg ikke vente lenger orker ikke mer.. Preorder nå koster jo bara 350 kr

 

 

Seriøst.... Hadde aldri gjort d men men gjør som du vil..

 

Du gjør jo akkuratt som DE vil (EA)

Mhm! EA som verdens kjipeste spillpusher får jo bare enda mer makt nå som folk faller for såpass enkle triks som dette. Eneste det fører til er vel at dette blir fast prosedyre fra EA og senere andre spillpushere. Ser ikke bort ifra at tidsforskjellen kan bli betraktelig større en 1 dag heller siden det virker som EA får bra gjennomslag med denne taktikken.

Lenke til kommentar

Irriterer meg mye at EA skal tjene penger på å være så sleipe. Spesielt ettersom jeg nettopp leste dette igjen i brevet for 1 måned siden der det sto "First, I am sorry for the bad news - the Crysis single player demo will now be available everywhere on October 26th, 2007.. Det var selvfølgelig Crytek som sa det, men dårlig gjort av EA fordet.

Lenke til kommentar
Ja nå gidder eg ikke vente lenger orker ikke mer.. Preorder nå koster jo bara 350 kr

 

 

Seriøst.... Hadde aldri gjort d men men gjør som du vil..

 

Du gjør jo akkuratt som DE vil (EA)

 

Ja vett jaja får håpe det var vert 350 kr. Holder på å laste ned demoen nå og det gjekk faen så seint! er ikke ferdig før 1 time 15 min. Demoen tok litt over en gig bare.

 

 

Sitter og laster ned selv jeg fra ea downloader.

Og demoen er ikke LITT over en gig. den er på 1.8 gig.

Lenke til kommentar
Irriterer meg mye at EA skal tjene penger på å være så sleipe. Spesielt ettersom jeg nettopp leste dette igjen i brevet for 1 måned siden der det sto "First, I am sorry for the bad news - the Crysis single player demo will now be available everywhere on October 26th, 2007.. Det var selvfølgelig Crytek som sa det, men dårlig gjort av EA fordet.

 

Merkelig det der! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan release demoen nå? Det er helt ute i skodda etter min mening...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Coolio :D

 

Blir gaming idag alikavell då... eller går ubertreigt atm :(

 

Jeg skal ikke garantere deg noe, det er ikke sikkert det er demoen, men ut i frå størrelsen å dømme så kan det være det...

 

Det er nok demoen, ser man på innholdet av torrenten ser man at det er hele mappen hvor demoen er installert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...