Makky Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Asus A8N-SLI Premium Opteron 175 To Sata-disker Før jeg reinstallerte hadde jeg de to diskene i et "trygg fjerning"-ikon ved klokka. Nå dukker de ikke opp der, men maskinen fungerer fint. (Har ikke installert spill enda) Lurer bare på om det er noe vesentlig som ikke er installert?
lommerusk Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Denne trygg fjerning greia hører til windows så du har nok ikke glemt noe Trenger ikke å bry deg om den hvis du ikke skal ta ut og inn harddiskene
Makky Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Denne trygg fjerning greia hører til windows så du har nok ikke glemt noeTrenger ikke å bry deg om den hvis du ikke skal ta ut og inn harddiskene 9371714[/snapback] Men dette pleier å dukke opp med alle sata-disker jeg har vært borti.... Hva må jeg gjøre for å få det opp?
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Du må nok sette disken som ekstern/fjernbar - nå som den ikke synes er den nok gjenkjent som vanlig intern disk. Med mindre det er e-SATA disker, eller du har de i en Hotplug funksjon - så har det ikke noe for seg å sette de som fjernbare.
Syar-2003 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Her var mye rare svar . På nForce4 kommer diskene som removable KUN når du legger inn nvidias sw_ide drivere . Når du kjører med Microsofts standard IDE driver er diskene ikke "hot swappable" og dukker ikke opp under trygg fjerning.
Makky Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Her var mye rare svar .På nForce4 kommer diskene som removable KUN når du legger inn nvidias sw_ide drivere . Når du kjører med Microsofts standard IDE driver er diskene ikke "hot swappable" og dukker ikke opp under trygg fjerning. 9372127[/snapback] Takker for svar Er det noe dårligere ytelsesmessig å bruke microsofts sine drivere?
Syar-2003 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Nei ikke merkbart . Og MS sine er mer stabile - spesielt for P-ATA cd/dvd brennere .
L O G I M A N Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Det spørs om disken er satt til å være optimalisert, eller for å kunne fjernes raskt. Det gjøres under alternativer for diskene i enhetsbehandling
Syar-2003 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Det spørs om disken er satt til å være optimalisert, eller for å kunne fjernes raskt. Det gjøres under alternativer for diskene i enhetsbehandling 9374252[/snapback] Nei - man vil alltid få write cache enabled på en sata disk . Du blander sammen med USB enheter . Og på nforce vil den ALDRI dukke opp i "add remove hardware" om man bruker XP sin native IDE driver. Jeg vet hva jeg snakker om her for jeg har 5 nforce4 systemer . Og diskene dukker kun opp som removable med nvidia sin ide/sata driver. Endret 27. august 2007 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå