Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysser foreldrene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Eg skal ikkje gifte meg og ikkje få barn så eg treng ikkje bekymre meg for det.

Men viss eg hypotetisk sett skulle få born og gifta meg likevel, så hadde eg i allefall ikkje gjort det når borna kunne sjå det"!!

Hvis avataren din er et selvportrett skjønner jeg deg fullt ut ...?

:whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma og pappa kysser de

mamma kiler pappa på ryggen og pappa maserer beina til mamma....ver gang jeg ser de i byen går du hånd i hånd og :) det er så shønt atte til og vere 45 og 44 år gamle :)

Skrevet
Hvorfor ikke? Ville ikke det kunne sende signaler om at mamma og pappa ikke er glade i hverandre? Det synes jeg det ville gjort hvertfall.

æssj nei!! fordi det er ekkelt vel?

Eg skal ikkje gifte meg og ikkje få barn så eg treng ikkje bekymre meg for det.

Men viss eg hypotetisk sett skulle få born og gifta meg likevel, så hadde eg i allefall ikkje gjort det når borna kunne sjå det"!!

Hvis avataren din er et selvportrett skjønner jeg deg fullt ut ...?

:whistle:

ha.ha.hah. kjempe morosamt :) og like måte, avataren din er ikkje så sexy den heller

Skrevet
Hvorfor ikke? Ville ikke det kunne sende signaler om at mamma og pappa ikke er glade i hverandre? Det synes jeg det ville gjort hvertfall.

æssj nei!! fordi det er ekkelt vel?

Her skjønner jeg ærlig talk ikke hva du mener overhodet..

Skrevet

Viss du ikke forstår det så greier jeg ikke forklare hva jeg mener heller. Jeg hadde fått en ekkelt følelese viss jeg så foreldrene mine kysse, det får tydeligvis ikke du!

Skrevet

Hva slags kyss er det du tenker på Schnell? Et skikkelig hollywood tungekyss med medfølgende tafsing tror jeg det er få som vil se foreldrene gjøre, men bare et lite suss er da ikke så farlig? :]

Skrevet

Mamma og pappa kysser hver dag før de drar på jobb, og når de kommer hjem..

Og på lørdagskveldene når det går film på tv sovner alltid mamma i pappa sitt fang, syns det bare er koslig jeg..

De holder nok sammen livet ut :):wee:

Skrevet

Ja, de viser veldig ofte at de er glade i hverandre. De har min. en tlf daglig hvis pappa er på jobb og mamma har fri den dagen. De har vært gift i over 26 år.

Sånn vil jeg og ha det når jeg blir stor! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...