Gå til innhold

"Inadequade O/S Privileges" på BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nettop fått meg ny laptop (Vista) og instalert BF2. Jeg spiller med den første patchen og det går fint når jeg spiller Singleplayer. Men når jeg skal spille Multiplayer så blir jeg kicka av PunkBuster med en gang

Dette er meldigen jeg får:

"Inadequade O/S Privileges"

Hva skal jeg gjøre?

Takker veldig for svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en kompis som har akkurat samme problemet.

Han kjører Home Premium på en bærbar HP, og har instalert BF2 Complete Collection. Har patchet til siste patch (1,41) og får samme feilmelding.

Han kan heller ikke joine local. Da kommer det en melding om at nettverket må oppdateres/at det er en feil med nettverket, eller noe slikt.

Kjører også som administrator og kjører på service pack 2.

Skrevet

Hvis du leser posten min en gang til, så ser du nok at jeg skrev nederst at jeg kjører som administrator, altså at jeg har huket av "Kjør dette programmet som administrator" ;)

Skrevet

Etter å ha reinstalert spillet, og blitt helt sikker på at jeg har huket av "kjør som admin" så funker spillet online.

Men det er nok et lite problem som gjenstår.

Da jeg og maskinen hans ble koblet sammen via nettverket, og vi skulle spille LAN, så fungerte det ikke.

Jeg creata local, og han joina. Men med en gang han joina, så ble hele spillet lukket ned. Ingen feil-melding eller noe som helst.

Noen som vet hva dette kan skyldes? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...