Gå til innhold

kjøp av kraftig bærbar men hva?


Jaketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke at folk kommer med disse alienware pcene. kjøp heller en dell 8200 visst du først skal ha en kraftig en. slipper desktop tull og den fargen faller ikke inn hos meg i hvert fall, batteriet holder sikker 1,5timer max. du får norsk support, slipper å sende den halve jorden visst noe ikke funker.

Lenke til kommentar
skjønner ikke at folk kommer med disse alienware pcene. kjøp heller en dell 8200 visst du først skal ha en kraftig en. slipper desktop tull og den fargen faller ikke inn hos meg i hvert fall, batteriet holder sikker 1,5timer max. du får norsk support, slipper å sende den halve jorden visst noe ikke funker.

 

Du har sef helt rett , men JEG har lyst på en AlienWare Area 51 .

Jeg har en Zepto 2002 men den er litt veik til spill .

Bruker aldri pc'n på batteri og vet ikke hvor lenge det varer på min.

Lenke til kommentar
skjønner ikke at folk kommer med disse alienware pcene. kjøp heller en dell 8200 visst du først skal ha en kraftig en. slipper desktop tull og den fargen faller ikke inn hos meg i hvert fall, batteriet holder sikker 1,5timer max. du får norsk support, slipper å sende den halve jorden visst noe ikke funker.

 

takk for svar, sjekket litt opp på dell virket veldig bra dette problemet er med trådløst nettverk vet ikke helt hva 1170 basestation er, vil helst ha internt iallefall.

Lenke til kommentar

Kjøpte en Latitude C840 rett før jul, og er meget fornøyd. Skjermen er god(15" uxga ultrasharp), den er rask og stabil(2,2 gb prossesor og 512 mgb ram) og har hittil taklet alt jeg kjørt på den(diverse musikkprog, soundforge bla og spill som age of mythology, skal installere nolf 2 imorgen og regner med at det kommer til å fungerere helt supert, skjermkort G-force 440 64mgb Harddisken(40G 7400rpm) er rask, men selvfølgeig ikke LIKE rask som de stasjonære(8400rpm). Den virker absolutt solid og jeg har ikke hatt noe som helst problemer, så du bør absolutt vurdere en latitude. Når det er sagt, finnes det jo mange kjempegode laptoper å få kjøpt idag, også laptoper med mer spennende utseende en dell hvis design er viktig også :D

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Jeg vil anbefale Toshiba 5200-801

 

Den er latterlig stille. Faktisk helt stille. Når viften starter så hører du bare en svak vind! Det er helt sykt! Harddisken bråker ikke i det hele tatt!

 

Fancy maskin, MEN jeg må bare fortelle at fire dager etter at jeg kjøpte maskinen skar DVD-R en seg. Ikke kjøp via Telehuset. Der synes de det er helt ok at det tar tre uker å skaffe en del fra tyskland.

 

Fete høytalere og et fiffig lcd touchpad! Den er faktisk ganske smart!

 

Og selvsagt...hva enn du gjør, velg Win 2000. XP følger med maskina men det er rævva!

 

Sjekk den ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...