Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sulte seg selv?


Tuddelidu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke liker å sykle kan du gjøre noe annet. Uansett vil å sulte seg ikke være en god ide. Du vil bli slapp, og lite energisk. Dette vil føre til at du ikke orker andre ting, det vil gå ut over ditt sosiale liv, skole, jobb etc.

 

Trening derimot, gjør at du får god sammvittighet, overskudd til andre ting. Snakk med hvem som helst, alle vil si at du blir gladere og mer energisk etter at du begynner å trene.

Lenke til kommentar
Du er 15 år. Spis normal mat som smaker godt, og driv med idrett på fritiden om du har lyst.

 

Slanke deg kan du evt gjøre når kroppen din er ferdig utvokst!

9365459[/snapback]

 

Enig, men må man absolutt slanke seg anbefaler jeg dette...

 

Spis en god og sunn frokost og middag, bli mett.... til lunsj og kveldsmat så spis mye frukt og grønnsaker så slipper du å gå sulten i det hele tatt.

 

I tillegg så trener du regelmessig ca 3-4 ganger uken :hmm:

 

PS. Sulting kan jeg garantere gjør ting verre....

Lenke til kommentar

Når du er 15 år så er du ikke ferdig med å vokse. Og hvis du hemmer næringstilførsel nå så vil du angre når du ikke kan vokse mer. Det er normalt at kroppen ikke er 100% nå. Den holder på å bygge.

 

Vent til du er rundt 18-20 og se åssen det er da. Hvis du da virkelig er overvektig så kan du slanke deg. Jeg bare syns det ikke er lurt i 15 års alderen. Den vekta du har er heller ikke all verdens krise..

Lenke til kommentar
Når du er 15 år så er du ikke ferdig med å vokse. Og hvis du hemmer næringstilførsel nå så vil du angre når du ikke kan vokse mer. Det er normalt at kroppen ikke er 100% nå. Den holder på å bygge.

 

Vent til du er rundt 18-20 og se åssen det er da. Hvis du da virkelig er overvektig så kan du slanke deg. Jeg bare syns det ikke er lurt i 15 års alderen. Den vekta du har er heller ikke all verdens krise..

9366034[/snapback]

Om jeg venter så lenge så får jeg hud hengene på meg! æsj da.. sånn løshud på kroppen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...