Gå til innhold

Pause på location + s/h

PMnormal

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her et bilde fra en tur til vår nye forfallslocation. Det er min bror som tar seg en liten pause etter å ha påført seg senebetennelse i knipsefingeren. Tok en kjapp snap av ham før vi gikk videre. Han tok også et lignende, halvsvett bilde av undertegnede, et bilde som ikke skal publiseres.

Fine forhold gav meg f/8 og 1/160s på iso 100, og Sigmazoomen var satt til 18mm.

Edit: S/h lenger nede i tråden.

post-76334-1188133493_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synnes dette var et litt kult bilde.

Broren din kledde på en måte omgivelsene :)

Eneste som kanskje ødelegger litt er den sorte plast dunken ved siden av broren din.

Den passer liksom ikke helt in

Skrevet

Hm, jeg likte bildet, men en tanke kom opp at han burde vært midstilt, det er såklart en smaksak.

Sjekket ut hvordan bildet er ut i S/H?

Det tror jeg hadde blitt kult.

Ellers fine omgivelser.

Skrevet

Takk for fin kritikk. S/h skal jeg tenke på, selv om jeg i utgangspunktet ikke tar slikke bilder i denne serien. Ser at det kan bli stilig, så det er mulig jeg gidder likevel. Får se hva som skjer.

Skrevet
har du gjort bildet mørkere i endene eller er det sigmaen som gjør det?

9365389[/snapback]

Det er gjort med vilje, for å få frem den effekten Eirik skriver om. Takker for fin kritikk.

Skrevet

Et skikkelig flott omgivelsesportrett dette her PM. Super og stram komp. Masse artige linjer og detaljer. Du ser forresten klovnen?

Jeg synest bildet tjente på å bli litt nedtonet saturasjon (ikke s/h, bare ikke fullt så kraftige farger) samt en liten dose mer kontrast.

Bra dette!

Skrevet (endret)

Takk, takk. Jeg får svare med en s/h versjon av bildet, selv om den er ganske liten. Må spare litt plass, skjønner dere.

Edit: den kan virke litt kontrastløs, men jeg klarte ikke å bli enig med meg selv om jeg skulle satse på litt gammelmodig lavkontrastig look eller en mer moderne.

Edit: Fjernet den ganske uinteressante versjonen i monochrome.

Endret av PMnormal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...