Gå til innhold

Sniktitt på Kane & Lynch: Dead Men (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pokker, nok et spill som så skøy ut. Kommer så alt for mange bra spill denne høsten, hvordan skal dette gå  :hmm:

9359292[/snapback]

Det er jo bare bra det. :) Hvis datoen stemmer så kommer det samme dagen som Crysis.

Skrevet

Hadde faktisk sett fram til dette spillet helt til en kompis viste meg en trailer på gametrailers, det så rett og slett horribelt ut. Dørene blåses opp og jeg forventer at kulene flaggrer inn gjennom røyken, men neida. En stiv pyntet man i dress og med ett maskingevær går sakte inn, og blir peppret ned uten å gjøre stor nytte.

Resten av filmen var egentlig like tragisk, skytingen føltes ganske død... =/

Skrevet
Kommer dette til pc??

9360430[/snapback]

Hvis du ser øverst i høyre hjørne i artikkelen, i produktoversikt-boksen, ser du hvilke plattformer spillet kommer til. :)

Skrevet
Hadde faktisk sett fram til dette spillet helt til en kompis viste meg en trailer på gametrailers, det så rett og slett horribelt ut. Dørene blåses opp og jeg forventer at kulene flaggrer inn gjennom røyken, men neida. En stiv pyntet man i dress og med ett maskingevær går sakte inn, og blir peppret ned uten å gjøre stor nytte.

9359556[/snapback]

Har du link til den traileren?

Skrevet

9359556[/snapback]

Har du link til den traileren?

9362211[/snapback]

http://www.gametrailers.com/player/23929.html

er vel denne videoen han mente

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...