Gå til innhold

Første Eos 40d bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dpreview har også lagt ut noen bilder her.

 

Tom

9359699[/snapback]

Ikke alle bilden kommer opp direkte; så du må klikke litt ekstra. Men det ser ut som om ISO 400 egenskapene er rimelig rå.

 

Edit: for ikke å sknakke om ISO 3200. De to bildene som er ISO 3200 er muligens litt bedre enn EOS 350d på 800. Me want one now :)

 

Tom

 

Edit: Husk rediger knapp ikke svar knapp : :blush:

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
dpreview har også lagt ut noen bilder her.

 

Tom

9359699[/snapback]

 

Veldig bra støyegenskaper og bildekvalitet. Men det var noe de fleste forventet. Canon kommer best ut i tilnærmet alle tester når det gjelder bildekvalitet og støyegenskaper. Det store spørsmålet for meg( som avgjør om jeg oppgraderer til 40D) er hvor nøyaktig AF er, og hvordan 14bit konverteringen påvirker bildekvaliteten( dynamisk omfang, støy i skyggepartier, osv...).

Lenke til kommentar
og hvordan 14bit konverteringen påvirker bildekvaliteten( dynamisk omfang, støy i skyggepartier, osv...).

9361587[/snapback]

 

I følge de som har gjort seg erfaringer med 1d Mark III skal 14 bit definitivt ha positiv innvirkning på dynamikk og støy. Så gjenstår det å se hvordan D40 blir.

Jeg ser klar forskjell mellom 20D og 1d Mark II, og det vil da være fair å anta at 40D vil være et steg opp også i forhold til Mk II.

Dynamikk/støyegenskaper samt klart forbedret søker (som skal være på høyde med Mk III etterhva jeg leste) må vel sies å være hovedgrunnene for en evt utbytting av 10,20 og 30D'er rundtom.

Spennede kamera til en hyggelig pris, tror jeg 40D blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...