Awsm Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Altså, nå har jeg spilt igjennom mesteparten av spillet, og første gangen jeg skulle bruke hydraen, fikk jeg bare til å sveve med den, altså "hover". :!: Hva er tasten for at den skal gå fremover:P?
Random Hero Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 (endret) Tror det er 8 på numpad... også tar du opp hjula med + Endret 25. august 2007 av Deila
Bettibell Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Hvordan får man den til å gå som ett vanlig fly? Hørt at det går eller har jeg hørt feil?
steinar2000 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Trykk på 8 på numpad for å få det i flymodus.
lceman™ Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hold inne 8 på numpad til dysene har fått vendt seg bakover, pass også på at du har litt høyde så du ikke går rett i bakken under dysevendingen om du er en uerfaren pilot.
Awsm Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Forresten, å fly med ultra høy sens på musa er ikke å anbefale.
steinar2000 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Ikke bruk musa når du flyr, bruk piltastene. Det er mye enklere (mener nå jeg).
Reeve Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Slik jeg styrer: (Dette fugnerer VELDIG bra for meg) W: Nedover S: Oppover A: Sving mot venstre D: Sving mot høyre Pil Opp: Gi gass Pil Ned: Brems Pil Venstre: Roter mot venstre Pil Høyre: Roter mot høyre Delete: Dyser bakover Insert: Dyser nedover Numpad +: Ta inn/ut hjul Den siste der vet jeg ikke hvorfor jeg har på Numpad +. Den bare landet der, og har vært der siden. De som er viktig her er kontrollene for styringen av flyet. Jeg har i alle fall perfekt kontroll med de tastene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå