2bb1 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hei, spurte i den andre tråden uten stor respons, og da jeg så det var flere som lurte på det fant jeg ut at jeg skulle starte en tråd om det. Er det mulig å spille ilag på noen som helst måte over LAN eller internett? Dette er ganske avgjørende for om jeg skal kjøpe spillet. Kan bli litt "ensomt" å runde spillet alene uten å føle en viss følelse av sosialitet. Anyone?
Saddlefall Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Nei. Bioshock er et singleplayer spill. Ikke mulig å spille med hverandre i selve spillet, men man kan jo ha Ventrilo eller noe i bakgrunnen og snakke med hverandre mens man spiller, f.eks.
RogueAlien Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det kan nok hende noen kommer til og lage en mod.. Tror noen har arbeidet på noe lignende til TES4: Oblivion. Men synes nå spillet ser knallbra ut og kvier meg ikke pågrunn av at det bare er singleplayer.
Frysning Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Høres ut som en gøy mod å lage iallefall, hvis dette blir aktuelt skal jeg ta del i det. Dette spillet har vekket min lyst på spill igjen. Våpensystemet er genialt.
Lakus Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hei, spurte i den andre tråden uten stor respons, og da jeg så det var flere som lurte på det fant jeg ut at jeg skulle starte en tråd om det. Du ventet jo så lenge på svar
Whalecore Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Våpensystemet er genialt. 9347147[/snapback] Har ikke fått testa spillet enda. Hvordan føles våpnene? Føles det som om du faktisk skyter? Liker når det er litt recoil! Hvertfall når det er snakk om gamle, kraftige våpen.
Frysning Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jepp, spes når lyden står høyt på. <3 Må ha godt med lyd, det er viktig for flere aspekter av spillet.
xFreakyx Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jepp, spes når lyden står høyt på. <3Må ha godt med lyd, det er viktig for flere aspekter av spillet. 9347229[/snapback] hmm du sier noe der! lyd.. jeg har et problem. har koblet min xbox360 på pc skjerm (har HD kabel sak jeg kjøpte) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312875 denne her. og den har 2 lydkabler Rød og Hvit. med pc skjerm så bruker jeg også pc høytalere (fikk med liten plugg man setter Rød og Hvit i slik at man får en plugg "som ser ut som headsett plugg" som kan kobles inn i selve headsett inngangen på ene høytaleren. men problemet her er at jeg ikke får all lyden som feks snakking. noen som har en løsning til meg? hva skal jeg gjøre for og få all lyd med disse pluggene? sorry ble litt vanskelig og forklare menne
xFreakyx Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Deaktiver surround lyd. 9347260[/snapback] hvor gjør man det? inne i xbox options?
Frysning Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Vanskelig å si, jeg har det bare på pc. Prøv deg fram, endten blir det via kontrollpanelet til xboxen eller så blir det inne på spillet. Velg stereo Endret 24. august 2007 av Frysning
xFreakyx Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Vanskelig å si, jeg har det bare på pc. Prøv deg fram, endten blir det via kontrollpanelet til xboxen eller så blir det inne på spillet. Velg stereo 9347262[/snapback] aaah takker for svar! fant det nyyyydelig! fant det på Options i xbox360 console settings wooah! endelig kan jeg høre de lydene jeg ikke hørte! :!: sto på surround lyd ja
2bb1 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Hei, spurte i den andre tråden uten stor respons, og da jeg så det var flere som lurte på det fant jeg ut at jeg skulle starte en tråd om det. Du ventet jo så lenge på svar 9347161[/snapback] En halvtime er lenge nok når jeg er på vei til å legge meg å så på bestill-knappen. Synd det ikke kan spilles som multiplayer, men det var så råtøft uansett, så jeg skal alltids klare meg.
rulleguru Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Personlig er jeg lei av at utviklerne skal bruke tid og ressurser på å slenge på en halvhjertet multiplayerdel i alle spill, spiller heller dedikerte multiplayerspill om jeg skal spille med andre. Coop kunne derimot vært artig, men passer nok ikke med hvordan handlingen er lagt opp.
Othmaar Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Personlig er jeg lei av at utviklerne skal bruke tid og ressurser på å slenge på en halvhjertet multiplayerdel i alle spill, spiller heller dedikerte multiplayerspill om jeg skal spille med andre. Coop kunne derimot vært artig, men passer nok ikke med hvordan handlingen er lagt opp. 9349081[/snapback] Kunne vært morsomt med litt instant multiplayer action i en undervannsby ... man trenger ingen storyline for det hehe. Følger det med mod instrukser/sdk med spillet? Lenge siden jeg har spillt FPS spill online (Quake3 ). Hva er det som er bra nå om dagen? Ser at Bioshock bruker Unreal engine.
M@R7!N Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Tingen er jo at om de hadde lagt til en "instant multiplayer" så hadde spillet blitt trukket for å ha en dårlig multiplayer del. Ende verre er det at noen få faktisk trekker spillet får å ikke MP. Ikke lett å være spillprodusent!
Othmaar Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Tingen er jo at om de hadde lagt til en "instant multiplayer" så hadde spillet blitt trukket for å ha en dårlig multiplayer del. Ende verre er det at noen få faktisk trekker spillet får å ikke MP. Ikke lett å være spillprodusent! 9350262[/snapback] Sant ... men man kan slenge på multiplayer etter en stund som en patch, expansion, mod eller lignende. Det kan fungere. Unreal begynte tross alt som konkurrent til Quake såvidt jeg husker.
2bb1 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Når man kjøper Bioshock via Steam, vil den da ligge på Steam-profilen, slik at når du logger på Steam på en annen datamaskin, så kan du spille det der også?
JoNAsOS3 Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Ja, alle Steam spill fungerer på den måten Må så klart laste det ned igjen da (på den nye pcen).
2bb1 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 (endret) Okei. Koster 400kr for å få spillet (m/cd) og 340 å kjøpe via Steam, så kan vel faktisk være like greit å kjøpe det via Steam da Endret 25. august 2007 av 2bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå