Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sliter litt med en backup job som plutselig har begynnt og feile så jeg lurer på om noen av dere har hatt noen erfaringer med følgende problem:

 

Jobben tar backup av 4 servere, hvorav en er selve serveren som backup exec er installert på (tar backup av lokale harddisker) pluss 3 andre servere som den tar remote backup på.

 

Problemet er at jeg får opp at den ikke klarer og koble til de lokale diskene, men den klarer fint og ta backup av remote lokasjonene.

Jeg har sjekket passord og brukernavn på kontoen som tar backupen (det er forsåvidt admin kontoen så det er ikke et rettighetsproblem) og ja jeg har googlet problemet, men uten hell.

 

Feilkoder og feillogg:

 

Job ended: 23. august 2007 at 02:17:15

Completed status: Failed

Final error: 0xa000848c - Unable to attach to one of the drives.

 

Final error category: Resource Errors

 

Unable to attach to \\TJALVE\C:.

Unable to attach to \\TJALVE\C:.

Unable to attach to \\TJALVE\D:.

Unable to attach to \\TJALVE\D:.

Unable to attach to \\TJALVE\E:.

Unable to attach to \\TJALVE\E:.

Unable to attach to \\TJALVE\F:.

Unable to attach to \\TJALVE\F:.

Unable to attach to \\TJALVE\G:.

Unable to attach to \\TJALVE\G:.

 

Er det noen som har vært borti liknende problem eller som har noen tips om hva som kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

I loggen til BE er det normalt en link til veritas support. Her finner du gode forklaringer til nettopp din feil. Feilmeldingene til BE kan være helt på trynet, men etter å ha lest på vertitas support skjønner man det meste :)

 

PS; har du sjekket resource credentials i jobboppsettet? Det er mye som tilsynelatende skal virke som faktisk ikke gjør det i BE...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...