Gå til innhold

Nytt AGP skjermkort


erlber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X1950PRO er det beste kortet for AGP, om strømforsyningen din bra nok. 300-350W kan gå, helst 400 eller mer såsant den ikke er fra et ''jallamerke'' den må også kunne levere en viss mengde strøm på 12V-railsa, om jeg ikke husker helt feil så vil du være på den sikre siden med 20A eller mer på 12V dette kommer selvfølgelig også ann på hva du har av andre deler i PCen.

Om du oppgir mer av hvilken HW du har her og gjerne skriver det inn i profilen din vil det bli enkelere.

 

Ellers er det 7600GS og 7600GT som er litt billigere og yter ikke like godt men er også litt snillere mot PSUen enn X1950PRO, uansett vil de gi ett godt løft fra ditt gamle 9600-kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

300-350w kan jeg si med en gang er tull det vil akke gå i verden spør du meg, jeg gjorde det og gjett hva, hele HK og PSU gikk til helv*te, så jeg anbefaler deg å ha 450 som ATI anbefaler, eller så kan du kjøpe en HHX520w sånn som min :yes:

 

Og på 12V railen er det anbefalt å ha 30A :yes:

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
300-350w kan jeg si med en gang er tull det vil akke gå i verden spør du meg, jeg gjorde det og gjett hva, hele HK og PSU gikk til helv*te, så jeg anbefaler deg å ha 450 som ATI anbefaler, eller så kan du kjøpe en HHX520w sånn som min :yes:

 

Og på 12V railen er det anbefalt å ha 30A :yes:

9342970[/snapback]

 

Det er en tråd på forumet her, "Den Qle 1950pro tråden" Søk og du skal finne. Folk har fått X1950pro til å gå på mindre enn 300W PSU'er, men 350 eller mer er anbefalt.

Lenke til kommentar
300-350w kan jeg si med en gang er tull det vil akke gå i verden spør du meg, jeg gjorde det og gjett hva, hele HK og PSU gikk til helv*te, så jeg anbefaler deg å ha 450 som ATI anbefaler, eller så kan du kjøpe en HHX520w sånn som min :yes:

 

Og på 12V railen er det anbefalt å ha 30A :yes:

9342970[/snapback]

 

OG hvordan vil du da forklare at jeg kjører et Saphhire Radeon X1950Pro 512MB GDDR3 på en 350W PSU som fulgte med kabinette når jeg kjøpte det? Må være et mirakel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Yes yes in deed it really must be some kind of a miracle.

 

Kanskje noen har flaks men ikke meg i hvertfall, men det er en sjanse man på ta :yes:

 

And guess what i did and look what happend. :w00t:

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...