Arinomi Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde installert Beryl, og brukt det en stund. Men da jeg en gang restartet maskinen, ble rammene borte fra vinduene da jeg hadde Beryl som vindushåndterer. Åssen fikse? :S
Firesky Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Dette lurer jeg også på, har hatt samme problemet selv. Jeg googlet litt på det for en stund siden, tror det var noe snakk om at det var kjent bland nvidia kort. Jeg sitter med et nvidia6600GT
Arinomi Skrevet 23. august 2007 Forfatter Skrevet 23. august 2007 Jeg sitter med et integrert Intel grafikkort, så det kan ikke ha noe med Nvidia å gjøre. Mulig det er noe med drivere, kanskje?
Firesky Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Jeg aner ikke hva det er som gjør at rammene forsvinner, jeg har et intel kort i laptopen å der fungerer det helt utmerket og har aldri opplevd det der. Intel har åpne drivere til linux så jeg tror ikke det har noe med driverene og gjøre.
rocknrolf77 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 sudo nvidia-xconfig --add-argb-glx-visuals og en restart av x server med ctrl alt - bckspace
Frysning Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Hva med Intel-kort da? 9346613[/snapback] Jeg har ikke dette problemet på min intel-laptop. Du må nesten bare prøve deg frem, siste driver versjon. Samt alle de forskjellige instillingene du kan ha i beryl, kanskje også sjekke at du har fått med alt i xorg fila også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå