Gå til innhold

Får ikke installert Bioshock


Anbefalte innlegg

Det kommer nok en crack ja, men forhåpentligvis blir det for lenge for folk å vente (jeg hadde ikke orket å vente), som igjen fører til at "would-be" pirater heller kjøper spillet.

 

Jeg tror nok ikke at 2k er dumme nok til å tro at spillet er umulig å cracke...

 

Edit: Jeg fikk spillet i posten i dag og installeringen gikk smertefritt. Jeg har prøvd det og alt funker.

 

Noen som vet hvilken nVidia driver jeg skal ha når jeg har Windows XP home (kortet er geforce 8800 gts, jeg lurer spesielt på om jeg skal ha 32 eller 64-bit versjonen)

 

Trenger jeg i det hele tatt driver når jeg har alt på high og høyeste oppløsning, men null lag/framerate drops?

9343275[/snapback]

 

 

Hvis du har 64 bit prosessor skal du ha den siste, hvis ikke skal du ha den første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer nok en crack ja, men forhåpentligvis blir det for lenge for folk å vente (jeg hadde ikke orket å vente), som igjen fører til at "would-be" pirater heller kjøper spillet.

 

Jeg tror nok ikke at 2k er dumme nok til å tro at spillet er umulig å cracke...

 

Edit: Jeg fikk spillet i posten i dag og installeringen gikk smertefritt. Jeg har prøvd det og alt funker.

 

Noen som vet hvilken nVidia driver jeg skal ha når jeg har Windows XP home (kortet er geforce 8800 gts, jeg lurer spesielt på om jeg skal ha 32 eller 64-bit versjonen)

 

Trenger jeg i det hele tatt driver når jeg har alt på high og høyeste oppløsning, men null lag/framerate drops?

9343275[/snapback]

 

 

Hvis du har 64 bit prosessor skal du ha den siste, hvis ikke skal du ha den første.

9343592[/snapback]

 

 

Nei, bare hvis man har 64-bits Windows XP/Vista skal man ha 64-bitsversjonen

Lenke til kommentar
Det kommer nok en crack ja, men forhåpentligvis blir det for lenge for folk å vente (jeg hadde ikke orket å vente), som igjen fører til at "would-be" pirater heller kjøper spillet.

 

Jeg tror nok ikke at 2k er dumme nok til å tro at spillet er umulig å cracke...

 

Edit: Jeg fikk spillet i posten i dag og installeringen gikk smertefritt. Jeg har prøvd det og alt funker.

 

Noen som vet hvilken nVidia driver jeg skal ha når jeg har Windows XP home (kortet er geforce 8800 gts, jeg lurer spesielt på om jeg skal ha 32 eller 64-bit versjonen)

 

Trenger jeg i det hele tatt driver når jeg har alt på high og høyeste oppløsning, men null lag/framerate drops?

9343275[/snapback]

 

 

Hvis du har 64 bit prosessor skal du ha den siste, hvis ikke skal du ha den første.

9343592[/snapback]

 

Øh... :blush:

Jeg har en Intel Core 2 duo 4300... Er den 64 bit?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hvorfor i helvete skjer slikt? Nå har jeg ventet på å få spilt dette spille i over fire måneder, endelig er pc-en fikset, så får jeg patchproblemer?

 

Ser på support, der står det at jeg må bruke proxy. Thank you very fucking much, 2kgames, for hva faen er det, og hvor får man det? Skal man skrive in IP, HTTP? Gudene vet. For det gidder man jo ikke å skrive om.

 

Huff, nei. Spillverden liker vist ikke oss som ikke har så veldig mye peiling..

 

Fin liten bump dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...