Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne gangen skal jeg ta deg Lakus, de få gangen jeg spilte i mot deg i GOW så ble jeg rompe-kjørt :tease:

Jeg liker og kjøre den rumpa di ;)

Men tipper du tar meg i CoD, har aldri spilt på online før.

Gjest Slettet-66d37
Skrevet

Sliter litt med å finne noen servere jeg. Kommer bare til lobbyen der jeg står og venter på flere spillere, altså serveren er tom.

Er heldig av og til og finner en da. Så utrolig fett det virker, blir hekta!

Skrevet

haha fy faen så sjef det er :p

ikke så gøy i starten, men når man begynner å få dreisen på det og oppgraderte våpen er da morroa virkelig begynner :p

spilte på en amerikans server hvor dem hylte og klikka i vinkler :p så sinnsykt konge!

"DAMN YOU RASMUSINHO! THAT WAS 3 IN A ROW! IM GONNA FUCKING KILL YA! YOU FUCK!!"

Skrevet (endret)

Står fast på søken etter spillere her :(

Får vell bare inse at eg må vente til spillet kommer ut....

Dem burde seriøst lagt det slik at folk kunne spillt på betaen.

Endret av gas
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

at vi ikke får spille idag er MS sin feil, de rota det til når de skulle updatere serverne..

Skrevet

Bare error her...

Hva om man sletter spillet og legger d inn på nytt, m samme kode. Går d an tro?

Ingen som har en "ny" kode til overs..?

Skrevet

Det er ikke på grunn av pågang at mange har problemer med å joine, men på grunn av en oppdatering av live serverene. De har et eller annet NAT problem slik jeg har skjønt det og hardegutta fra MS jobber med saken as we speak.

Skrevet
Det går ikke anne å invite noe til game. for kun erro feilen hele tiden, for vente å se om den klare å fikse det.

9468469[/snapback]

samme her du....

Skrevet
Det er ikke på grunn av pågang at mange har problemer med å joine, men på grunn av en oppdatering av live serverene.

De har et eller annet NAT problem slik jeg har skjønt det og hardegutta fra MS jobber med saken as we speak.

Det bør vel være svar nok for oss fleste akkurat nå ;)
Skrevet
Det er ikke på grunn av pågang at mange har problemer med å joine, men på grunn av en oppdatering av live serverene.

De har et eller annet NAT problem slik jeg har skjønt det og hardegutta fra MS jobber med saken as we speak.

Det bør vel være svar nok for oss fleste akkurat nå ;)

9468501[/snapback]

Har skrevet det 4 ganger tidligere i tråden xD

:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...