Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp noe er galt, finner heller ingen servere, blir satt på servere hvor jeg må vente på 5 spillere hele tiden. Noen ganger om jeg er særdeles heldig kommer jeg inn på en. Noen som vet hva problemet er?

I tillegg når erlendRU invita meg så kom en error opp: Host has ended the session...

WTF?!?!? Dette skjedde opptil flere ganger...

Plz si at noen andre har problemer!

9467464[/snapback]

Akkurat samme problemer som meg, prøvde å spille med Erlend i stad jeg også, men fikk samme error beskjed. Enda ikke fått prøvd spillet! Irriterende

9467509[/snapback]

Jupp, feil med betaen...Fleire som har problemer her tydligvis!

Skrevet (endret)

Har noen en betakode til overs? Får ikke noen kode noen steder jeg :cry: Use PM.

EDT: Trenger ikke nå lenger, fik av St Hazen.

Endret av Lakus
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nei det er bare noen få som har prob, inkludert meg :(

Skrevet

Feil med demoen!? Håper virkelig ikke det. Men samme her og, ikke kommet inn på ett jævla spill! Error, error....

Skrevet (endret)

Jaaaaa. Keeeeeey! =D Det var jo så enkelt som å registrere seg på gamespot.. Hva i helvete har jeg stått i kø for liksom? :p

Lakus: Do thaaat! Gamespot nownownow!

Endret av Aleck
Skrevet
Jaaaaa. Keeeeeey! =D Det var jo så enkelt som å registrere seg på gamespot.. Hva i helvete har jeg stått i kø for liksom? :p

Lakus: Do thaaat! Gamespot nownownow!

9467755[/snapback]

kan ein gjere det sjølv om ein er medlem på eurogamer og har fått activation key..?

Skrevet

Velkommen etter. :D

Men don't get your hopes up. Jeg får ikke opp noen servere engang. Jeg kommer bare til "Find game" så skjer det ikke mye mer. Jeg ser at den leter etter servere, men ikke stort mer. Kul meny da.. :p

Skrevet

Registrer dere på Gamespot, fyll inn info med gamertag så får dere beta kode.

Så vanskelig er det.

De fleste har fått meg seg dette, men tenkte det var greit å skrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...